Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

Barnakär skrev 2007-08-21 12:09:36 följande:
    Japp! Jag vet att jag inte har barn och så men eftersom jag älskar dom så mycket och gör ingenting annat än att titta på barnprylar så tänkte jag, varför inte? Ni får jättejättegärna läsa och kommentera dagligen. Känns roligare att skriva om man har någon som läser! =)
    Det va en jätte bra sida =) och barnsockorna va ju för gulliga..ska jag lätt beställa då de är dax för mig att få en liten.. =)

har lagt till den i favvoriter
  • MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-21 12:12:29 följande:
    Jo jag vet, samma sak här! Gillar jungelmönstret jättemycket!Vad roligt! Glöm inte att kommentera då och då =)
    De sks jag göra =) jaa djungelmönstret är grymt

här har du 2 till länkar om du vill lägga till : niomånader.se och babycenter.se
  • MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-21 12:34:59 följande:
    Nio månader finns redan i länkarna till vänster och babycenter hoppar jag över. Tar bara med informationssidor till vänster (såsom familjeliv och Nio månader) men däremot om du vet någon bra sida där dom säljer barn eller gravidkläder som jag inte har skrivit upp får du gärna tipsa om!
    Okej..hittade några isdor för ett tag sen..hittar jag dom så ska du få dessa =)
  • MariaOMarkus

suck* de är inte lätt att vara sambo med en kille som bara tar sina vänner före

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-21 12:54:59 följande:
    Mary, vad har hänt?
    Det är inte bra mellan mig och sambon..han tar sina vänner före mig hela tiden..kan gå ut och vara med dom flera timmar och sen träffa mig 1 timma,1 och en halv och sen gå tillbaka till dom och komma hem vid midnatt..
    jag har knappt vänner i sthlm så jag har inte så mkt att göra om dagarna. om jag inte hittar på nåt själv. alla är så upptagna
  • MariaOMarkus

Barnakär- joo jag pratade med honom om de och han förstod hur jag kände mig och då ändrade han sig och var med kompisarna då jag söker jobb och sådär och sen va med mig. men denna vecka som gått så har de inte alls varit bra,känns som de ska ta slut när som helst och han inte vill vara med mig då jag varit lättretlig. så han har varit mer med sina vänner. Men det är inte kul och sitta själv hela dagarna och söka jobb i sin ensamhet,känns inte som vi bor ihop längre utan att jag bara finns där för honom påkvällrna då han vill ha sällskap känner mig bara lessen och olycklig just nu.. men som tur är ,är man hos mammsen och pappsen

• MariaOMarkus

barnakär - jaa då ver du hur jag känner mig..får hoppas din kilel ändra sig då ni bor ihop .. jag trodde min kille ksulle ändra sig men som du säger de kommer tillbaka på ruta ett och man måste börja om.. jag orkar inte säga till min sambo hela tiden hur jag känner de för de känns som har man sgat de 2 gånger så borde de gå in i hans hjärtna men icke..

ska ni flytta till sundbyberg ? vi kommer bo grannar

• MariaOMarkus

Barnakär .- ibland undra jag om killar tänker alls,tro fasiken inte de asså..de bara gör saker och tror att alla andra ska bli glada eller nöjda ..
    bor 2 stationer från sundbyberg i Rissne bor vi =)

• MariaOMarkus

Barnakär hahaha..jaa antingen eller

jaa men visst skulle vi kunna de .nej har aldrig klättrat faktiskt..har du ?

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-08-21 13:37:56 följande:
    Jo, det ligger nämligen sveriges största inomhusklättringscentral i sundbyberg! www.salveogym.se
    Coolt=) de visste jag inte om att de fanns där..
Svar på tråden Unga som längtar efter barn