Unga som längtar efter barn
har lagt till den i favvoriter
suck* de är inte lätt att vara sambo med en kille som bara tar sina vänner före
Barnakär- joo jag pratade med honom om de och han förstod hur jag kände mig och då ändrade han sig och var med kompisarna då jag söker jobb och sådär och sen va med mig. men denna vecka som gått så har de inte alls varit bra,känns som de ska ta slut när som helst och han inte vill vara med mig då jag varit lättretlig. så han har varit mer med sina vänner. Men det är inte kul och sitta själv hela dagarna och söka jobb i sin ensamhet,känns inte som vi bor ihop längre utan att jag bara finns där för honom påkvällrna då han vill ha sällskap
känner mig bara lessen och olycklig just nu.. men som tur är ,är man hos mammsen och pappsen
barnakär - jaa då ver du hur jag känner mig..får hoppas din kilel ändra sig då ni bor ihop .. jag trodde min kille ksulle ändra sig men som du säger de kommer tillbaka på ruta ett och man måste börja om.. jag orkar inte säga till min sambo hela tiden hur jag känner de för de känns som har man sgat de 2 gånger så borde de gå in i hans hjärtna men icke..
ska ni flytta till sundbyberg ? vi kommer bo grannar
Barnakär .- ibland undra jag om killar tänker alls,tro fasiken inte de asså..de bara gör saker och tror att alla andra ska bli glada eller nöjda ..
bor 2 stationer från sundbyberg i Rissne bor vi =)
Barnakär hahaha..jaa antingen eller
jaa men visst skulle vi kunna de
.nej har aldrig klättrat faktiskt..har du ?