Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Marylicious skrev 2007-08-15 13:26:20 följande:
    Grattis MissH ...OJ va du pratar..va tyst
    Okej
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 13:30:30 följande:
    jag e uttrååååkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad
    Jag oxå
  • MissHellen

fast jag skulle behöva vika tvätt, men jag orkar inte

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 13:51:39 följande:
    Nu har jag skickat en ansökan att jobba som barnskötare
    Härligt Men jobbet men ungdomar lät mer "intressant", alltså jag älskar barn (jobbar ju själv extra med de) men jag tror att den "speciella" barnen faktist ger en mer
  • MissHellen
    ASHE skrev 2007-08-15 13:54:27 följande:
    Haha, tack för att jag får vara med. Men jag insåg just att jag kanske är för gammal. Jag vet inte, men jag känner mig iaf som 18. Och min pojkvän är ju faktiskt yngre än mig. :PJag fyller också år i november btw. Den femte. :P
    Självklart

Hur gammla är ni då?

Haha, många November barn här
  • MissHellen
    skrattigtjej skrev 2007-08-15 14:00:10 följande:
    ja vill dö nu alla bara blir gravida när dem prata med mig känns det sompå sista tiden ha flera stycken utbrast ja e gravidJA PALLA INTE MERA..ja ska gråta en svätt nu tycka synd om mig själv lite glad för deras skull men jag då
    jag förstår precis vad du menar! Men snart kommer våran tid ska du se

Haha, Vi är många som fyller år i November tydligen
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 14:02:48 följande:
    jaa jag tycker de oxå så jag hoppas starkt på de..men kan man få jobb där för ett tag så varför inte..
    Självklart! O barn är ju bland de undebrataste som finns o jobba med, dom är ärlig o helt underbara Mina godingar är ju så klart dom bästa, men de kanske finns ett pra godingar till dej oxå haha
  • MissHellen

Jag ser barnvagnar, barnmagar, barn ÖVERALLT o hör allt om de tycker ja Helt sjukt hur hjärnan fungerar igentligen!

• MissHellen

Jag kan lova dej att inget är omöjligt. Tro jag har berättat de för andra i tråden att min mamma var till läkaren eller gyn (vet inte varför precis) o då sa läkaren att om mamma nån gång vill ha barn så skulle hon komma till henna (läkaren) för då skulle hon hjälpa mamma med de, men mamma bara skratta o sa att hon redan hade tre barn hemma o ett till barn kom ett par år efter de Så inget är omöjligt. Läkarna har alltid sagt att mamma är steril, men hon har ändå fyra barn Så man ska aldrig säga aldrig!

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 14:15:28 följande:
    jaa nåra godinar borde de ju finnas till mej oxå jag ser oxå barnvagnar och magar överallt..men nu har jag slutat kommentera detta för sambon och nu är det han som kommenterar och säger vilken söt unge det är osv..jag tror man bara ska ta de lung när man planerar och inte känna nån press..då kan de ta längre tid..
    Ja, Klart att du oxå ska få dej ett par godigar

Så "min" taktik funka? De var ju så för våran del oxå, jag sluta prata helt om de o de var ju då min sambo ändrade sej Undebart att de kan funka haha
Svar på tråden Unga som längtar efter barn