Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Marylicious skrev 2007-08-20 19:44:14 följande:
    Hej på er =)
    Heeeeeeeeeeeeeej
  • MissHellen

Lovelyy, Vad tyckte du av första halvan då? Usch, hon var bara föööör mycket för min del..

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-20 20:41:40 följande:
    Nej fy fan vilken vidrig brud! klänger på programledaren, gömmer sig bakom pelaren och lägger in engelska i talet... nej du hon var alderless för mycket...
    Haha, De är precis som att jag skulle ha skrivit de Hoppas att hon förlorar alla pengar
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-20 20:44:57 följande:
    jo det hoppas jag med men det tror jag dock inte... Tror att liksaneraren (hette det så?) är han killen i skjortan... vem tror du?
    Haha, De trodde nästan jag oxå Jag hade rätt på Lapplisan i alla fall De syndes ju! Synd att hon vann ändå
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-20 21:27:55 följande:
    jo jag trodde rätt om henne med. Trodde dock han mörka killen var radiopratare...
    De trodde jag med Men jag hade rätt på glamormodellen o han som var synsk eller vad han nu va
  • MissHellen

Ja, Jag tror jag hade rätt på dom flesta jag oxå

• MissHellen

Nu ska jag kolla på håriga kvinnor på 3:an haha

• MissHellen

Gomorron tjejer! Vakna för ett tag sedan av ett sms frå mormor som undrade hur natten hade gått, heeeelt själv Hon är för underbar!
    O de har faktist gått förvånads bra måste jag säga Känns jätte bra, en avklarad ett par kvar nu bara..

Nej, nu ska jag borsta tänderna o hoppa i lite kläder o vidare till jobbet! Höres

• MissHellen

Oj vad ni pratar i dag allt bra med alla?

Kom precis hem från jobbet, en hård dag.. Dessutom inte van häller, mina axlar kommer vara döda när vackan är slut

Niccisen, Är du i Härnösand eller?

• MissHellen
    Barnakär skrev 2007-08-21 15:25:27 följande:
    Misshellen, jo vi snackar skit om våra pojkvänner! Har du tittat på bloggen än? ;) Dom andra tycker om den, tro det eller ej :)
    Haha, De är alltid lika roligt Just nu har jag inte så mycke skit o prata om min sambo

Nja, Jag kikade en snabbis i morrse innan jag for på jobbet, men sedan såg jag vad klockan var o hann inte kolla mer Så jag kan inte säga så mycket..
Svar på tråden Unga som längtar efter barn