Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Marylicious skrev 2007-08-26 13:55:02 följande:
    MissH - va för diskution hade ni ? Liiiv - ska oxå till arbetsförmedligen imon..ORKA gå dit men v gör man inte för att få ha kvar sin plats...så imon på morgonen bär de av till STHLM..
    Ja, Vi ska ju flytta men har inte hittat nån lägenhet, men vi kom ändå överräns om att vi skulle säga upp lägenheten för att snabbare kunna ta en annan. Även om vi inte hittar nån så har mormor och/eller mamma ställt upp på att vi får bo där tills vidare. Men tjurskallen ger sej inte o ändå är de jag som får bo själv iomed att han är borta varannan vecka, som de troligtvis kommer att bli i framtiden oxå..
    Dessutom ska vi flytta dit min skola är, så jag vill flytta så fort som möjligt, så jag slipper pendla!
    Men han är lika tjurig som jag haha
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-26 15:35:41 följande:
    MissH - jaa hoppas de ordnar sig för er så ni hittar nån lägenhet nra din skola =) jaa ibland ska man vara envis
    Ja, Jag hoppas att de blir snaaaaaaaart Vi har ju pratat om de länge o varit överräns. Men sedan hade han varit o käka middag med min mormor o då hade dom gagga i hop sej om att de var "bäst" o vänta med o säga upp den, men de är ju inte så att vi hamnar på gatan o blir utan bostad.. HUA!!!

Nu ska jag kila på dina bilder
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-26 18:35:38 följande:
    MissH - jaa men det är ju ändå NI som ska flytta så jag tycker att NIbestämmer när,var,hur osv men ni löser de nog när ni ändå är överrens..haha gör så
    Ja, Vi är ju överräns, de är ju de som är de jobbiga! Bara de att han vill inte säga upp lägeheten när vi hitta har hittat nån ny, men då har vi tre månadersuppsägningstid på denhära oxå.. O dom flesta vill hyra ut sin påengång! Jaja, Vi ska väl ta tag i de oxå, bara de att han bli på så dåligt humör när jag tar upp de haha! Men de fixar sej..

Vilka fina kort
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-26 18:43:35 följande:
    MissH -jaa kanske bäst och låta de va lite då =) han blir nog bara stressad av tanken och därför blir han sur...tackar va grö du nu då?
    De är de säkert, men jag blir ju stressad jag oxå, av o bo kvar! De är ju ändå jag som kommer att få vara ensam.. Jaja!

Nja, Jag är verkligen sugen på en glass. Så jag vet inte om jag ska kila o köpa en Du?
  • MissHellen

Blir inge försök denhära månaden häller :/ Min sambo är borta när jag har ÄL.. FAN OXÅ!!!

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-26 19:08:30 följande:
    jaa jag förstrå de..ni får prata ihop er och bestämam nåt tycker jag =)mamma ska fiax äpplen i ugnen *mums* så de släcker mitt socker sug tror jag hehe..annars funderar jag på ett bad igen så man blir varm i kroppen
    Haha, Vi har precis varit o kikat på en lägenhet Ooo! En löpes dessutom, de lutar till att vi ska köpa den bara de fixar sej med pengar, vilket de kommer att göra haha! Så UNDERBART!
    Måste bara se till att vi blir av med denhära lägenheten nu, för de är inflyttning i den andra den 1 Oktober Hua!
  • MissHellen

nu är lägenheten uppsagd :-d underbart!!!

• MissHellen

De skulle ju vara stora borkstäver haha!

Niccisen, I Sundsvall, Finnsta heter de! Billigt o bra

• MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-27 18:57:33 följande:
    Ah, så du kommer iväg från Härnösand Härligt!
    Ja O de känns heeeelt rätt! Oj, så glad jag är i dag

Men du, visst var du i Härnösand i veckan va? Såg du en mullig tjej putsa fönster? haha! I så fall såg du mej
  • MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-27 21:39:25 följande:
    Hehe, inte vad jag tänkte på:P Jag var antingen i skolan eller så sov jag. Har sovit enormt mycket senaste veckan.. I lördas fick vi återlämna biobiljetter för efter att ha ätit middag ute var jag så slut att vi åkte hem istället. Får bli bio någon annan dag...Jag var också rätt glad när jag fick flytta därifrån, visserligen är det ju helt skilda anledningar och så men ändå
    Haha Tänkte på dej då i alla fall

Ja, de mest jobbiga är ju att vi inte riktigt "kommit in" här, känner knappt nån, vilket är sjukt jobbigt!
    Men jag älskar o flytta o dona på, så de ska bli underbart

Såg att mensen inte kommit Hur känns derå?
    För oss blir de inge försök denna månad häller Hmm!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn