Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

I dag har vi sökt lån, så moget de låter o dessutom tillsammans Sa de i dag att de är ju nästan som att vi vore gifta nu, ska vi inte ta o göra de på samma gång då? Men han tyckte inte de lät så bra, han "tror ju inte på sånt", man bara skiljer sej då, enligt han
    I morron ska vi på bostadsföreningen o skriva dom första papperen

Sedan är de bara o hoppas på de bästa o att vi får våran (gamla)lägenhet uthyrd!

Gonott Brudar, sambon åker i natt så jag måste ta vara på tiden som jag får dela säng

• MissHellen
    Butikslager skrev 2007-08-30 00:10:30 följande:
    Förresten är det vitt på backen.Första snön. Och på fredag är det FHM´s "SUMMERtour" på krogen. Bra val att ta Kiruna sist.
    SNÖ? Oj då
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-30 06:15:06 följande:
    Åhfan... Snö... i Augusti... Jag är inte förvånad... Kan det kanske bli snö till jul i år tro?
    Är du vaken Vad har du för dej då?
  • MissHellen
    Butikslager skrev 2007-08-30 07:11:56 följande:
    Ja, snö! Den ligger fortfarande kvar. Taken är vita och träden nertygnda av snö.. Fast den smälter nog bort ganska snart.Vart försvann hösten? Och sommaren, den kom inte heller.Vi har två årstider att välja på. Snö eller inte snö.
    Oj, Jag älskar snö men vill gärna ha höst innan vintern kommer direkt efter sommaren, annars hinner man ju inte vänja sej vid kylan o allt
    Älskar när de blir mörkt ute, för då kan man tända en massa ljus (är ljusoman) o mysa i soffan med en filt Så underbart!

Har du jobbat klart nu?
  • MissHellen

Mary, Vart har du tagit vägen? :/

Man blir ju orolig

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-30 10:20:58 följande:
    ååh fasen..de har snöat..va hemskt..kan ju inte snöa nu :P här är de lagom med sol men bara 9 graderAnnars lever jag hehe
    Va braaaaa
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-30 10:47:04 följande:
    MissH - vet du att närt man fått pillermensen när den vanliga mensen kommer igång ?
    Ojdå, Ingen aning faktist! Har ju bara provat mina piller, min inte kunnat tagit dom. O då har vi ju inte planerat barn, så jag har inte räknat ut när den kom. Så jag vet faktist inte

Har du slutat?
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-30 10:54:54 följande:
    MissH - jaa jag slutade förra veckan mådde PISS av dom rent ut sagt,ingen sexlust alls,torra slemhinnor så ingen sex där inte...sen humöret ska vi inte prata om...har ju pms i vanliga fall men då blev de värre + att jag blödde varannan vecka..NEJ TACK
    Ojdå :/ Men då var de ju bra att du sluta!

Jag har oxå sånt humör inte att leka med..
  • MissHellen

Mary, Ja hoppas att hon har nåe annats om du kan ta då. Som inte har nåe hormoner!
    O LYCKA till i dag nu, jag håller tummarna

Liiv, Hoppas du håller dej vaken då

Lovely, Va skönt o få göra nått i alla fall: De kommer säkert bli jätte bra med de jobbet

• MissHellen

Inte för o låte pessemistisk, men jag fick min mens på BIM+8 på vårat förra försök..
    Men så länge menen inte kommer så är man ju aldirg säker

Jag tror att de har ganska stor betydelse om man stressar upp sej över de eller inte, men de är bara vad JAG TROR..

Hoppas på de bästa så klart

Svar på tråden Unga som längtar efter barn