Unga som längtar efter barn
Lider med dig liiv, min önskan har gott i uppfyllelese och är så himla glad för det.
Har velat ha barn i massa år, mitt ex ville inte och jag vet hur jobbigt det var.
Lider med dig liiv, min önskan har gott i uppfyllelese och är så himla glad för det.
Har velat ha barn i massa år, mitt ex ville inte och jag vet hur jobbigt det var.
Samma här, spelade i ett bra lag när jag var liten och vi hade grymt kul. Sen när vi började bli äldre var det många som ville satsa så de flesta bytte klubbar till typ djurgården och hammarby. Jag bytte själv upp mig men till ett bättre lag och trivdes bra. men nu när jag flyttat till linköping så började jag i ett lag där tjejerna var mycket yngre än mig och jag kände mig aldrig som en i gänget. Men har spelat där bara för att spela. Får se om man orkar leta rätt på ngt nytt lag sen, om mna har tid.
Känns lite dumt att vara här i tråden, vet hur det känns när andra blir gravida och inte en själv. Hoppas ni inte tar illa upp, jag håller tummarna för er och skulle bli glad för eran skull om ni lyckas =)
haha jag är ju inte så inne i det hela, kan inte mycket alls men jag läser och lär mig nytt hela tiden :P
Fick panik idag när någon påpekade att jag kanske inte skulle vara hemma medan målaren målade. Men pratade med honom och han sa att det var en ofarlig färg.
God morgon =) Jo allt är bra idag, lite trist väder bara =( Hur är det med dig då?
Ååå bada det lät mysigt =) Närmsta jag kommit bada är våran pool vi köpt till baksidan :P Min sambo kommer nog hem sent. Han jobbar extra på ett annat jobb efter det vanliga. För min skull, könner mig så taskig. Jag får inget studiebidrag på grund av att jag har för lite poäng, men har gjort massa arbeten under sommaren men pengarna lär nog iaf bli uppsjutna. Så han jobbar så han har råd att försörja oss båda =/ Jga får inga tider på mitt jobb heller så jag sitter bara hemma och latar mig.
Skönt att hör att du e på bra humör!
Jadu jag har inte varit vaken så länge, ska väl typ äta frukost strax. Sj då?
Jag älskar också att bada men när det har varit fint väder har vi haft besök mm. så har aldrig kommit iväg =/
Jaj, visst är det ett plus =) Fan vad nice!!! GRATTIS, då kan vi ju följas åt. Nu får du börja hänga här så du kan berätta allt :P
Mary. Okej, mådde du inge bra av dina minipiller eller slutade du för att du vill ha bebis?
Hoppas han fotsätter komma i dig och att det tar sig vid ägglossningen denna månad =)
Mary: jag vet hur det är.. Jag hade ingen sexlust med mitt ex och jag hade ingen aning om vad det var. Visste inte att p-piller kunde ha de effekterna. Men jag slutade med dem för det känndes som att jag gick upp massa i vikt och sexlusten kom tillbaka, kommer aldrig använda piller igen. Får se vad de blir för preventivmedel efet graviditeten.
Jaj. Jag kunde inte låta bli att berätta direkt, ville också göra nått sånt där mysigt. Men jag bara gick in till honom å grät, han visste inte att jag hade testat så han undra vad som hänt och jag kunde inte hålla mig :P
Jaj, vet du inte när du hade din senaste mens? Första dagen i sista mensen, för då kan du ju räkna ut det.