Inlägg från: Niccisen |Visa alla inlägg
  • Niccisen

Unga som längtar efter barn

Miss H: Jag äter också tillval-folsyra precis som du. en svart kartong?

Inlägget ovan var också till MissH. Citerandet fungerade tydligen inte

• Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-29 20:48:51 följande:
    Ja, Jag hoppas att jag kllarar mej då För annars vet jag inte vad jag gör! Okej Japp, en svart karton är de, men röd text om jag inte minns fel(?) Men ska man äta två om dagen av den? I så fall har jag gjort fel Måste gå o läsa. För jag har bara tagit en om dan ja
    Nej då den ska du bara ta en av. Det är MittVal Kvinna du ska äta två om dagen av
  • Niccisen

Hello tjejer
    Sitter på jobbet och tråkar, trist trist... 6 mil från älsklingen och nu kommer vi vara ifrån varandra i stort sett i 4 veckor ...utom helgerna...Men efter denna månad får jag vara hemma i 2 månader om det inte dyker upp en massa jobb, men hoppas hitta jobb i Örebro.

• Niccisen

MIssH: Jo det är skitdrygt. Vi är ju visserligen vana att vara ifrån varandra iom att vi hade distansförhållande från början. Men det vi ses mindre nu än då känns det som. Trodde det skulle bli bättre när vi flyttade ihop, men förhoppningsvis får vi börja vårt gemensamma liv i oktober

• Niccisen
    TheLove skrev 2007-09-01 00:10:58 följande:
    Tänkte uppdatera här! JAG ÄR GRAVID! V.5 (4+3) BF 2008 05 06 Jag är så jävla lycklig!
    Grattis tjejen
  • Niccisen

Jag är här ibland. Har dock tappat lusten för FL lite, men tittar alltid in och ser vad ni skriver även om ja inte är jätteaktiv själv...

Grattis, Lovely!

• Niccisen

Hej tjejer,
    skulle va kul att ha er på msn. ni får gärna lägga till mig.

Niccan84@hotmail.com

Ska på sexparty i Filipstad ikväll, lite otippat, men eftersom jag precis haft ÄL får det bli alkofritt rödvin Det är faktiskt rätt okej.

Jättetråkigt att höra, Mary. Hur känns det nu då när du har fått lite distans?

Kramar till er allihop!

• Niccisen

MissH:
    Då ska jag försöka adda dig. Har faktiskt aldrig varit på sexparty.. T.o.m. min mamma har det, men inte jag, så det ska bli rätt kul

Det är okej, hade ett rejält bråk med pojkvännen igår, så jag sov på soffan, men vi redde ut det imorse innan han åkte till jobbet eftersom jag åker bort idag. Så det är löst nu, men klart, lite svider det fortfarande. Första riktiga grälet... Firade iofs 8 månader i förrgår, så rätt bar ändå tycker jag

• Niccisen

MissH: Jo det känns bra, det gör det

• Niccisen

Mary: Jag har också alltid tänkt så. Ovanliga namn ska det vara. Men märker hur jag mer och mer funderar på mer traditionella namn ändå

• Niccisen

Hehe har vi börjat med en kontaktförmedling?

• Niccisen

hehe okej Vi gör verkligen allt i den här tråden

• Niccisen

Hej tjejer
    hur går det för er?
    själv plussade jag imorse men vågar inte lita på det så ska göra två test till i dagarna

• Niccisen

Hej tjejer. kan säga att jag testade igen igår eftermiddag och det blev ett plus innan jag ens hunnit lägga ifrån mig stickan, så nu håller jag tummarna för att det stannar kvar också

• Niccisen
    jaj86 skrev 2007-09-28 21:52:42 följande:
    Niccisen, guuud vad roligt verkligen!!!!! håller alla tummar i världen för dig!! åhh! massa grattis!!
    Tack Hur går det för dig då, vilken vecka och så?
  • Niccisen
    jaj86 skrev 2007-09-29 10:04:09 följande:
    jag är i vecka 12. 13 på tisdag, räknar och väntar på att veckorna ska rinna iväg så man får den riktiga magen! känner mig ganska svullen idag, jobbigt! och jag har ett av dieseljeansen som sitter hårt som satan, så tar nog en liten snodd där sen. när blir det utkomst för den lill* i din magen nu då?
    Hehe okej, jag tycker mina byxor är trånga ändå iom att jag börjat gå upp i vikt innan jag blev med barn   Finns ju nåt man kan köpa till sen så de blir större i midjan, men vad det heter, det minns jag inte.
    Enligt FL så 4 juni, ska ringa BM på måndag och se när jag kan få tid till inskrivning.
    Vad har du fått för datum?

Angelica: Vilket BF har du fått?
  • Niccisen
    AngelicaJ skrev 2007-09-29 12:09:54 följande:
    Grattis =) Fan va skoj! Jag har BF 13/2-08 och är i vecka 21. Har gått ganska långt men har fortfarande inte fått den där bebismagen än =( Men imorse väckte jag sambon vid halv 6 för att magen var stenhård och lillen levde fan där inne ;P Så imorse fick han käna lillen röra på sig / sparka för första gången!
    Vad kul Går bebisen två dagar över tiden fyller vi samtidigt:P Men då har ju du kommit över hälften, superroligt!
    BF 4/6-08
  • Niccisen

Nu har jag ringt BM Fick tid för första mötet den 18/10 för information om hälsa, vad man ska tänka på och så. Och sen bokade vi in ett andra möte den 23/10, då hon ska kolla hur jag mår, vad vi har för ärftlighet och så...
    Men det är bara 5 dagar mellan 1a och 2a mötet... Är inte det lite skumt?

Hur var det för er?

BF 4/6-08
  • Niccisen
    AngelicaJ skrev 2007-10-01 12:46:04 följande:
    Hmm, hade 1 inskrivning sen fick jag komma tillbaka nån månad senare =/
    Okej, här verkar det vara en massa möten. Fick du ngn läkarundersökning? Det skulole man tydligen erbjudas som förstföderska efter vad jag fattade...
    BF 4/6-08
Svar på tråden Unga som längtar efter barn