Inlägg från: A flikka |Visa alla inlägg
  • A flikka

Unga som längtar efter barn

Uuuuuuuuuuuuuuuhuuu, jag ska aldrig dricka igen....(!)

• A flikka
    Butikslager skrev 2007-07-16 01:03:27 följande:
    A flikka skrev 2007-07-15 19:08:09 följande:Huhu, man mår som man förtjänar! :)Som man bäddar får man ligga..Eller okejdå, stackars arma människa! Har alkoholen varit elak? -klappa på huvudet-
    Hmm.. ok jag var ganska full. Fast jag var nog mer bakis än jag var full iaf . Jääklar. Imorn fyller jag år tjejer! Då vill jag ha ballonger och konfetti. Hihi
  • A flikka
    petrina skrev 2007-07-17 08:53:28 följande:
    vill verkligen ha barn och hemma hos oss e vi 85:a (jag) och min man 82:a gifta sen jag va 18. so nu vill jag verkligen utoka vor familj!!!
    det låter verkligen som det är dax för er nu . Om man ändå är gift och hela den biten till och med :). Håller tummarna för dej! vad har han för argument då?
  • A flikka
    Butikslager skrev 2007-07-17 22:57:21 följande:
    Fan, skrev ju grattis innan jag såg ditt inlägg flikka. Tänkte tilllägga det så du inte tror det var därför jag skrev! För jag är en snäll människa som tänker på alla och vet att det är trist att inte få ett grattis! :))Så, grattis igen! :D
    hihi . tack så mycket. fast jag har fått så många "grattisar" idag så det räcker och blir över .. men man kan aldrig få för många
  • A flikka
    MissHellen skrev 2007-07-17 23:47:49 följande:
    Jag har ju ett par minuter tillgodo o säga Grattis i alla fall haha! Sorry, läste de nu Har du haft en br adag i dag då ?
    jag har haft en bra dag!!!!
  • A flikka
    MissHellen skrev 2007-07-17 23:50:16 följande:
    A flikka skrev 2007-07-17 23:48:15 följande:Okej Har du fått nåe fint då? Trodde ingen var vaken o satt vid datorn nu
    Jodå :) lite pengar, böcker och presentkort :D. är supernöjd..

jodå jag är vaken än så länge
  • A flikka
    MissHellen skrev 2007-07-18 00:06:32 följande:
    Okej, Men de låter ju toppen de Jaja, Jag oxå O Ska snart sova eller i alla fall läsa en bok troja. Men först en dusch Hur gick de med dina P-piller o allt? Har varit borta ett bra tag känns de som..
    Hehe gör så..

Joo... jag är oskyddad nu.. och så får det nog bli, tror jag. hade "fullbordat" sex igår så...:)
  • A flikka
    Marylicious skrev 2007-07-18 13:51:27 följande:
    nää man blir ju inte de haha..jaa de intressantaste sidorna är ju där de pratas om barn o grav sytmom osv.. sa till killen attt jag inte ville hänga här mer,men han tyckte helt plötligt jag skulle vara klar..man blir lite snurrig av killar ibland haha :P
    vara klar?
  • A flikka
    AngelicaJ skrev 2007-07-21 12:15:14 följande:
    God morgon =)Allt bra här, gick precis upp. Skönt att ligga och dra sig lite :P Hur många är det här inne som försöker få ett plus nu, har ingen koll längre. Det verkar som de flesta lagt det på is, stämmer det? Skulle vara skoj och veta.
    ja, det verkar ju som det ligger vilande för dem flesta. Vi är oskyddade, men har ingen aktiv bebisverkstad direkt..
Svar på tråden Unga som längtar efter barn