Unga som längtar efter barn
Miss H: Jag äter också tillval-folsyra precis som du. en svart kartong?
Inlägget ovan var också till MissH. Citerandet fungerade tydligen inte
Miss H: Jag äter också tillval-folsyra precis som du. en svart kartong?
Inlägget ovan var också till MissH. Citerandet fungerade tydligen inte
Hello tjejer
Sitter på jobbet och tråkar, trist trist... 6 mil från älsklingen och nu kommer vi vara ifrån varandra i stort sett i 4 veckor
...utom helgerna...Men efter denna månad får jag vara hemma i 2 månader
om det inte dyker upp en massa jobb, men hoppas hitta jobb i Örebro.
MIssH: Jo det är skitdrygt. Vi är ju visserligen vana att vara ifrån varandra iom att vi hade distansförhållande från början. Men det vi ses mindre nu än då känns det som. Trodde det skulle bli bättre när vi flyttade ihop, men förhoppningsvis får vi börja vårt gemensamma liv i oktober
Jag är här ibland. Har dock tappat lusten för FL lite, men tittar alltid in och ser vad ni skriver även om ja inte är jätteaktiv själv...
Grattis, Lovely!
Hej tjejer,
skulle va kul att ha er på msn. ni får gärna lägga till mig.
Niccan84@hotmail.com
Ska på sexparty i Filipstad ikväll, lite otippat, men eftersom jag precis haft ÄL får det bli alkofritt rödvin
Det är faktiskt rätt okej.
Jättetråkigt att höra, Mary. Hur känns det nu då när du har fått lite distans?
Kramar till er allihop!
MissH:
Då ska jag försöka adda dig. Har faktiskt aldrig varit på sexparty.. T.o.m. min mamma har det, men inte jag, så det ska bli rätt kul
Det är okej, hade ett rejält bråk med pojkvännen igår, så jag sov på soffan, men vi redde ut det imorse innan han åkte till jobbet eftersom jag åker bort idag. Så det är löst nu, men klart, lite svider det fortfarande. Första riktiga grälet... Firade iofs 8 månader i förrgår, så rätt bar ändå tycker jag
MissH: Jo det känns bra, det gör det
Mary: Jag har också alltid tänkt så. Ovanliga namn ska det vara. Men märker hur jag mer och mer funderar på mer traditionella namn ändå
Hehe har vi börjat med en kontaktförmedling?
hehe okej
Vi gör verkligen allt i den här tråden
Hej tjejer
hur går det för er?
själv plussade jag imorse men vågar inte lita på det så ska göra två test till i dagarna
Hej tjejer. kan säga att jag testade igen igår eftermiddag och det blev ett plus innan jag ens hunnit lägga ifrån mig stickan, så nu håller jag tummarna för att det stannar kvar också
Nu har jag ringt BM
Fick tid för första mötet den 18/10 för information om hälsa, vad man ska tänka på och så. Och sen bokade vi in ett andra möte den 23/10, då hon ska kolla hur jag mår, vad vi har för ärftlighet och så...
Men det är bara 5 dagar mellan 1a och 2a mötet... Är inte det lite skumt?
Hur var det för er?