andar hemma
hej igen!
här kommer min andra tråd ikväll där jag vill ta upp saker som hänt i mina lägenheter då jag tycker det är lite lässkigt.
ja e en sån tjej som gillar att skrämma upp mig själv men inte gillar att vara rädd, alltså jag gillar vägen till rädsla men inte själva rädslan när den väl kommer.
har börja spekulera lite kring andar efter min sons födelse då jag från den dagen vi kom hem från bb kände att jag inte var ensam hemma med honom, det var någon eller något närvarande men jag såg aldrig något men jag vet att det var vänligt.
vi flyttade till större o min son fick eget rum, min känsla avtog eller så tänkte jag bara inte mer på det tills en morgon när min sambo sa till mig vid frukostbordet- jo när liam vaknade inatt och jag skulle gå in till hans rum för att ge han nappen så stod det någon där... sa han helt lugnt.
då sa jag va?? hur menar du vaddå?
det stog någon en bit i från hans säng, han sa att han såg det i huvet,han kände att det stod något där och stirrade på honom,något ont.
efter det blev jag livrädd och har kollat undersängen varje natt innan jag ska lägga mig.
nåväl inget mer hände i den lägenheten.
vi flyttade åter igen till nyare där vi nu bor, känns just nu att jag inte vågar skriva om vad som hänt här då vi fortafarande bor här men men
nä fan jag vågar inte.
har nån av er varit med om liknande?