Inlägg från: Anonym (sorligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sorligt)

Min man duschar inte efter träning och matcher!

Okej ibland är man väl så trött så man bara lägger sej,men nu senaste månaderna så duschar han inte efter sina fotbollsmatcher eller efter sin träning,sen när jag ska tvätta så är det brunränder i jeansen och i kalsongerna,Sen stinker han stjärt välldigt lätt.Allt detta efter sin operation som han hade i analen.
  • Svar på tråden Min man duschar inte efter träning och matcher!
  • Anonym (sorligt)
    Ja det gör jag...vet inte varför han slutat med det..han säger att på morgonen är bäst!
  • Anonym (sorligt)
    Detta är INTE ett skämt..jag vet och har sett många skämt trådar men han gör inte det.
  • Anonym (sorligt)
    Anonym skrev 2007-07-01 23:22:20 följande:
    Du behöver ju iaf inte vara orolig att han är otrogen!
    haha nä det säger min mamma med haha
  • Anonym (sorligt)
    mm så sant..
  • Anonym (sorligt)
    Nej han duschar typ varannan tredje dag,men han luktar varje dag rumpa,men duschar ändå inte.
  • Anonym (sorligt)
    Anonym skrev 2007-07-01 23:26:01 följande:
    Vad opererar man i analen egentligen??
    Han hade en stor böld
  • Anonym (sorligt)
    jo jag har försökt att prata med honom.
  • Anonym (sorligt)
    Sandriz skrev 2007-07-01 23:29:13 följande:
    Anonym (sorligt) skrev 2007-07-01 23:26:50 följande: hahaha, va roligt. min gubbe opererade samma sak i höstas, tydligen vanligt att drabbas av? :) men säg åt han att duscha eller spola upp ett mysigt bad åt honom medan han är på träningen som han får sjunka ner i sen :)
    jaha kul o höra på ett sätt att man inte är ensam haha han fick en i halsen sen..fattar inte vars det kommer ifrån?men läkarna sa att det är bra att infektionen kommer ut så.
  • Anonym (sorligt)
    Anonym (**) skrev 2007-07-01 23:29:55 följande:
    Det är din man, säg till honom att duscha oftare (han VILL säkert inte lukta illa) Behöver han kolla analen på sjukhus, kanske inte är ok att det kommer bajs?? (även om han opererat sig...)
    Han har alltid varit dålig på att torka sej,vet ej varför? Första gången han sov över hos min mamma satte han bajs på madrassen,men min mamma o jag bara skrattade,men inte så kul för honom,vi skämtade om det istället för att han skulle ta åt sej,så han skrattade även om han tyckte det var pinsamt..vilket minne,fattar bara inte..men nu är det bättre fast efter OP så har han ränder!
  • Anonym (sorligt)
    Men jag älskar han endå
  • Anonym (sorligt)
    Nej sen är det så också att lite av min sexlust till honom har svalnat,saknar han när han hade duschat o luktade gott....
  • Anonym (sorligt)
    jo han säger att han inte fattar att så fort han blir stressad så luktar han apa därnere,han lider lite av det själv blir så när han blir stressad vet inte varför?
  • Anonym (sorligt)
    heku skrev 2007-07-01 23:38:00 följande:
    Sorligt stora problem!! jeejeee
    nä inte så stora men för honom är det ju det,synd om honom på ett sätt..tänk själv att så fort du blir stressad att du luktar äckligt därnere inte så kul kanske..?!
  • Anonym (sorligt)
    Anonym (Anna) skrev 2007-07-01 23:41:39 följande:
    Hoppas att du bestämmer dig för att prata med honom iallafall. Du skulle få en fräschare man och han skulle få en gladare och "kåtare" fru!!! Och allt genom att bara ta en dusch varje dag! Det är ju så eeeenkelt!!!!
    Anna: ja det är sant hehe ska prata med han nu
  • Anonym (sorligt)
    Anonym (Anna) skrev 2007-07-01 23:49:45 följande:
    Lycka till!!!! Nu kanske du kommer ha en ivrigt väntande rosenknopp i sängen varje natt....
    jaaa
Svar på tråden Min man duschar inte efter träning och matcher!