• Bettiz Angel

Åkersberga Föräldrar 4

Här kan vi som bor i Åkersberga dela med oss av våra erfarenheter

~♥~ Freja 060924 ~♥~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-15 09:57:00:
    här ligger listan: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m23803064.html
  • Svar på tråden Åkersberga Föräldrar 4
  • Tilde å Nova

Slänger in mitt senaste inlägg i förra tråden här också då.. 

Halloj på er!

Vi kommer vara ute i Berga hela nästa vecka så är det någon som vill träffas en stund me kidsen så hojta till i gästboken vetja?

Tilde 030703 & Nova 070515
  • Bettiz Angel
    Tilde å Nova skrev 2007-07-02 00:04:28 följande:
    Slänger in mitt senaste inlägg i förra tråden här också då..  Halloj på er!Vi kommer vara ute i Berga hela nästa vecka så är det någon som vill träffas en stund me kidsen så hojta till i gästboken vetja?
    ska till centum imorgon med några vänner och äta lunch, ni får oxå gärna följa med om ni vill
    ~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Tilde å Nova
    Bettiz:

Ahaa..typ runt lunchtid då I guess?
    Vet tyvärr inte om vi är ute till dess, (åker ut imorrn (läs idag) nämnligen) men har du långtråkigt längre fram i veckan kanske de går bra me en fika eller så? (eller en till lunch för den delen)
  • Bettiz Angel
    Tilde å Nova skrev 2007-07-02 00:41:52 följande:
    Bettiz:Ahaa..typ runt lunchtid då I guess? Vet tyvärr inte om vi är ute till dess, (åker ut imorrn (läs idag) nämnligen) men har du långtråkigt längre fram i veckan kanske de går bra me en fika eller så? (eller en till lunch för den delen)
    ok.. ja vi går ner vid 11.30.. ja en fika låter trevligt, kommer nog hålla till mest runt luffarbacken då min kompis har semester, bara att säga till i min GB när du/ni är sugna på en fika
    ~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Aiwendil

Lägger till i mina favoriter...

• Miss Lau

Lägger till mina favoriter.

• Tilde å Nova

Bettiz:

Hehe..tog lite sovmorgon imorse så vi har inte kommit ut än.. :-O
    (visste att vi inte ville stressa ut, därav att jag redan då trodde att vi inte skulle vara ute till lunchtid) men visst, vi hojtar till när vi vill fika..
    Vem e din kompis som bor vid luffarbacken..? Julia?

• Tilde å Nova

Halloj igen!
    Jag funtar lite på om vi kanske ska ta å åka till Lekiz imorrn (när vi ändå är ute i Åkersberga) och leka lite, någon som inte har nåt bättre för sig och skulle vilja haka på kanske?

• Bettiz Angel
    Tilde å Nova skrev 2007-07-02 11:53:31 följande:
    Bettiz:Hehe..tog lite sovmorgon imorse så vi har inte kommit ut än.. :-O (visste att vi inte ville stressa ut, därav att jag redan då trodde att vi inte skulle vara ute till lunchtid) men visst, vi hojtar till när vi vill fika.. Vem e din kompis som bor vid luffarbacken..? Julia?
    nä inte hon, men vet vem hon är
    ~♥~ Freja 060924 ~♥~
  • Tilde å Nova

Bettiz:

Ahaa...hon va den första jag kom att tänka på när du nämnde luffarbacken nämnligen, har för mig att hon bor där väl?

Känner henne inte heller men hon gick klassen över mig (samma program) i skolan så jag vet också vem hon är.. Blir ju så lätt så i lilla åkersberga..Man har inget vettigare för sig så man kollar i skolkatalogen så fort den kommer å lägger folk på minnet..

Svar på tråden Åkersberga Föräldrar 4