• Maskrosen

Testat plus!

Efter 8 år, 7 inseminationer, 5 avbrutna IVF-behandlingar, 2 FET och 5 fulla IVF/ICSI har vi i förra veckan för första gången någonsin testat positivt!

Borde vara överlycklig, men det känns helt overkligt och paniken och oron har helt tagit överhanden! Ååååååååååhhhh var jag önskar att lilla myran väljer att stanna hos oss!

• Svar på tråden Testat plus!
  • Maskrosen

Tack så mycket allihop!!!

Och Fiaflopp! Jag hoppas innerligt att du sitter i samma situation i augusti/september någon gång!!!

• Maskrosen

Tack tack!

JAH innan; ge upp har aldrig varit ett alternativ för oss Däremot var/är vi inne på ett spårbyte till adoption om inte detta nu går vägen. Det viktiga är ATT vi blir föräldrar, inte HUR. Om lilla myran väljer att stanna har det dock den fördelen att vi slipper vänta lika länge på vårt barn som en adoptionsprocess skulle innebära!

Trina; GRATTIS själv! Då vet du tyvärr också vad detta med många försök innebär...

• Maskrosen

Tack så mycket! Ni är underbara! Alla grattis värmer gott och det gör det lite lättare att förstå att det faktiskt är sant!

• Maskrosen

Tack så mycket allihop och kram på er!

• Maskrosen

Tack för alla gratulationer. Än så länge verkar myran vilja vara kvar iaf. På onsdag är det dags för VUL och då får vi se hur myran mår också... *nervös*

• Maskrosen

Dags för VUL idag och inga positiva besked!

Graviditeten hade avstannat för flera veckor sedan så nu loggar jag ut härifrån inväntar MF eller skrapning och går och gräver ner mig ett tag! Djupt!!!

Svar på tråden Testat plus!