hur mycket har du/ni?
Hur bor du/ni?Och hur mycket har du/ni i inkomster och utgifter?
Bara nyfiken..:)
Hur bor du/ni?Och hur mycket har du/ni i inkomster och utgifter?
Bara nyfiken..:)
Bor i en hyrdlägenhet med min sambo och lght är 68 kvm
Vi flyttar nu i veckan till ett hus på 174 kvm tillsammans med sambo och son på snart 4 år.
Jag går på csn lån och sambon jobbar...
Hej!
Vi bor i en trea, bostadsrätt.
Nu har vi inte mycket i utgifter men mycket i inkomst så det känns kanon
Jag jobbar cirka 80%, sambon heltid, just nu pappaledig dock. Bor i en liten tvåa, 4500 kr/mån. Har inga lån eller avbetalningar, bara el, försäkringar, sparanden osv
Vår inkomst håller jag däremot tyst om..
Jag jobbar heltid ( är dock mammaledig nu) min sambo jobbar heltid, vi har en bostadsrätt på 86 kvm 3 rok, inga lån elr avbetalningar och vi har väldigt god ekonomi
För tillfället bor vi i en 2a på 59.5kvm
inkomster nu: Jag: 9373kr Killen: 15.000kr
Ska flytta ihop ordentligt till en 3a eller 4a i vinter innan bebis kommer eller i vår som absolut senast.
Inkomster när det blir föräldrapenningsdags:
Jag: 7700kr killen: minst 15.000kr (för ev löne förhöjning snart)
Vi bor i radhus med boendekostnad på ca 7000 kr/mån. Jobbar 50% var och är föräldralediga på 50% var. Får tillsammans ut ca 22 000/månad och det går åt trots att vi än så länge bara har ett barn...
Varför är det hemligt hur mycket man har i inkomst? Bara nyfiken...
jag bor själv med dottern i vår 3:a, jag jobbar på förskola och tjänar 15.800kr, räkningar är barnomsorg,hyran(6424kr), el(varierar), mat samt kläder m.m. killen tjänar samma som mig och hjälper till med ekonomin fast vi inte bor tillsamnmans än.
Vi bor i en 1:a på 41kvm, 3311:- i månaden.
Pengarna räcker precis till och det blir inget över man kan lägga undan.
Vi bor i villa (160 kvadrat. Det är jag, sambon och i september lill-bebisen:)
Jag har studiebidrag, fast blir föräldrapenning ett år från och med september istället. Sambon tjänar 16000 efter skatt.
Vi har inga lån men vanliga utgifter som, el, vatten m.m.