Jordbromammor del 6
Dags för nr 6
Fasiken vad vi bubblar Inte så mkt i tråden längre kanske, men desto mer på utsidan.
Alla nya jordbro föräldrar är välkomna oxå
Dags för nr 6
Fasiken vad vi bubblar Inte så mkt i tråden längre kanske, men desto mer på utsidan.
Alla nya jordbro föräldrar är välkomna oxå
Haha viken rolig dröm =) *aSg* =)
Vi bada på höglunda haah eller inte ja men Claes & Miranda bada iaf =) Hión älskade de men fan vikket piss väder de vart idag då =(
Men men nu ska ja å gumman måla med fingerfärg ha de super alla
Haha aaaa man har juh haft fördomar men men de e som bortblåsta =) Hihi
Miranda älskar att bada så varför ska mina fördomar hindra oss från att göra henne glad nää de funkade inte hehe så vi går dit å har de mysigt =)
Haha aaa ojoj vilka fina teckningar min lilla tös har gjort haha å målade hela sig själv med fingerfärg oxå haha As gulligt..
fick massa fina kort idag som ja beställt från hennes kalas å annat så nu är henned 1års bok färdig å så albumen fyllda till max =) hehe fick ta en gammal bokmärkes pärm å fylla den med kort oxå =) hihi såå mysig dag. Massa pyssel med min gumma.. =)
Haha aa nu har ni fått veta va vi har gjort idag da =) hihi Kram på er alla..
Är det ngn som har tid att ses i morgon?
Hihi aaa =) hehe aaa Miranda har juh en pool på balkongen oxå =) hihi haha bättre sent en aldrig =)
Hmm ingen aning ännu hur min morgon dag ser ut med ja kan juh återkomma med svar imorgon =) hihi
:o)
Visst kan vi ta direkt möbler...
Var inte klar... .
kan när som eg, Har tvättstugan iof. Men om jag drar med mig cim får anders göra klart