• MalinI

Jordbromammor del 6

Dags för nr 6

Fasiken vad vi bubblar Inte så mkt i tråden längre kanske, men desto mer på utsidan.

Alla nya jordbro föräldrar är välkomna oxå

JAG SKA MED!! SKA DU?! KLICKA HÄR!!: ----> www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • Svar på tråden Jordbromammor del 6
  • Mamma AnnieE
    linI skrev 2007-07-17 12:25:55 följande:
    hehe. Så vi sprag om varandra Drömde om dig i natt föresten Du stog och sjöng på grönans scen inför alla jordbro mammor. Vi var själva på grönan utan barn och väldigt mkt smirnoff Ice Sen så skulle du och jag tror det var jennypenny simma till slussen i stället för att ta båten. Jag och Malin stod bara och garvade hysteriskt. Erika var den som tog hand om oss alla. ( Var väl för att du är gravid ) Alecxandra åkte bara i uppskjutet. Sen var det ngr till med, men det var vi som var aktivast i min dröm... Skjut jag vet
    hihi
    Vore väl något
    Får väl ta en grönan kväll då tjejer ??
    Eller hur går de med vår ute/resturang kväll då ?? Å specigellt vår Malin???  Fundersam Flört
    Pandsy skrev 2007-07-17 09:57:31 följande:
    Hej hej alla. Ville bara säga hej å att ja hoppas att de e fiint väder idag så man kan bada med Sessan igen =) hihi ha de super
    Bada ?? Inte i dag va ? Vart badar ni föresten ? Frågan é om en annan kommer bada alls i år efterssom de ser ut som om de inte blir nå mer till stugan Gråter Ja förutom i Turkiet då Cool
    (¯`°?.¸ ღ Mamma till Joakim020710 & Viktor051116ღ ¸.?°´¯)
  • Amorficlya

Haha viken rolig dröm =) *aSg* =)

Vi bada på höglunda haah eller inte ja men Claes & Miranda bada iaf =) Hión älskade de men fan vikket piss väder de vart idag då =(

Men men nu ska ja å gumman måla med fingerfärg ha de super alla

Miranda min sessa 060623 ♥ BF 080227 ♥
  • Mamma AnnieE
    Pandsy skrev 2007-07-17 16:34:50 följande:
    Haha viken rolig dröm =) *aSg* =)Vi bada på höglunda haah eller inte ja men Claes & Miranda bada iaf =) Hión älskade de men fan vikket piss väder de vart idag då =( Men men nu ska ja å gumman måla med fingerfärg ha de super alla
    Å fy då... Jag å min fördommar till de där badet... säkert bättre nu?!

fingerfärg é skoj... de gillar Joakin oxå (än )
    JAG SKA MED!! SKA DU?! KOLLA HÄR!!: ----> www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • Amorficlya

Haha aaaa man har juh haft fördomar men men de e som bortblåsta =) Hihi

Miranda älskar att bada så varför ska mina fördomar hindra oss från att göra henne glad nää de funkade inte hehe så vi går dit å har de mysigt =)

Haha aaa ojoj vilka fina teckningar min lilla tös har gjort haha å målade hela sig själv med fingerfärg oxå haha As gulligt..

fick massa fina kort idag som ja beställt från hennes kalas å annat så nu är henned 1års bok färdig å så albumen fyllda till max =) hehe fick ta en gammal bokmärkes pärm å fylla den med kort oxå =) hihi såå mysig dag. Massa pyssel med min gumma.. =)

Haha aa nu har ni fått veta va vi har gjort idag da =) hihi Kram på er alla..

• Mamma AnnieE
    Pandsy skrev 2007-07-17 19:36:32 följande:
    Haha aaaa man har juh haft fördomar men men de e som bortblåsta =) Hihi Miranda älskar att bada så varför ska mina fördomar hindra oss från att göra henne glad nää de funkade inte hehe så vi går dit å har de mysigt =) Haha aaa ojoj vilka fina teckningar min lilla tös har gjort haha å målade hela sig själv med fingerfärg oxå haha As gulligt.. fick massa fina kort idag som ja beställt från hennes kalas å annat så nu är henned 1års bok färdig å så albumen fyllda till max =) hehe fick ta en gammal bokmärkes pärm å fylla den med kort oxå =) hihi såå mysig dag. Massa pyssel med min gumma.. =)Haha aa nu har ni fått veta va vi har gjort idag da =) hihi Kram på er alla..
    Sant!!!
    Vi har ju haft turen att i har varit i Dalarna ela somrarna så specigellt Joakim har kunnat badat i Siljan eller så har vi som nu egen pool ute så jag har sluppit gått dit!
    Gillar de inte alls...

Mysigt. Tror intye ens att jag är klar med Joakims bok än Men funderade på de för nån dag sedan att de kanske var dax att iaf göra hans klar X antal år senare

Låter iaf som ni haft en mysig dag... Skoj!!!
    JAG SKA MED!! SKA DU?! KLICKA HÄR!!: ----> www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • Amorficlya

Hihi aaa =) hehe aaa Miranda har juh en pool på balkongen oxå =) hihi haha bättre sent en aldrig =)

Hmm ingen aning ännu hur min morgon dag ser ut med ja kan juh återkomma med svar imorgon =) hihi

:o)

• Mamma AnnieE
    MalinI skrev 2007-07-17 21:39:18 följande:
    Är det ngn som har tid att ses i morgon?
    Missade detta helt då vi skrev samtidigt!

Jag har nog tid, OM du orkar gå med ner till Direct möbler ? Sen beror de på NÄR du kan ?? :D
    Annie mamma till Joakim020710 & Viktor051116
Svar på tråden Jordbromammor del 6