• Nymphéa

Smilat snackar vidare...

Ja, nu är det bara att köra vidare precis som vanligt!!

• Svar på tråden Smilat snackar vidare...
  • Linna81

Passar det bättre på torsdag för dig Anna? Jag har inget för mig på hela veckan så ni kan bestäma vilken dag!
    Kram på er.

• Leon och Tindra

Jag kan både Onsdag och Torsdag =) Bestäm ni!

• Nymphéa

Det är bättre med torsdag!! Vad glad jag blir om ni ändrar! Men passar onsdag fler så behöver ni inte byta.

• Linna81

Tofuline: Kan du på torsdag?

• Linna81

Hej !

Nu måste jag ställa in träffen Andreas är magsjuk tror vi, trist men men. vi får vara med en annan gång.
    Kram på er.

• Leon och Tindra

Linna81: åh fy vad trisst =/ Att magsjuka går än!Hatar Magsjuka....
    Hoppas han blir bättre snart och att ni inte blir smittade!

• Tofuline

fy för magsjuka!!!!!!!!! stackarn. hoppas ni andra klarar er!

vi kan torsdag oxå om nu nån annan vill hålla träff. annars kan vi ses här nästa vecka

• Nymphéa

Linna
    Stackars Andreas! Fy 17 va jobbigt!

Här är det också lite uppochner. T bygger pool och det är grejer överallt. Ska vi säga nästa vecka hos Therése istället?
    Åsså tar vi poolparty här när den nu blir klar.

• belt01

Hej hopp! Nästa vecka passar oss bättre. Har en massa annat att stå i denna vecka.

Hoppas Andreas magsjuka är snabbt övergående, och att ni andra slipper undan.

• Lelisa

Var ett tag sedan. Såg att det blir träff nästa vecka, skulle vara skoj att vara med. Saknar er andra mammor och så bebisarna förståss. Även om det är skönt att jobba så längtar jag tillbaka till hemmabubblan ibland.  Hänger inte riktigt med i allt som skrivits, kanske har ni redan bestämt dag. I annat fall kan jag måndag och torsdag nästa vecka (om det är kl ett) jobbar nämligen kväll så då börjar jag tre. Hinner vara med en liten stund iaf.

Måste skriva en liten varning till er som köpte maraccas, Leahs sprack för ett tag sedan. Var en massa småkulor i som inte verkade vara någon höjdare. Hon har ju lekt med dem enhel del så de har ju ramlat i golvet ett antal gånger. Gick mitt itu. Lite dåligt tycker jag.

Annars kryper livet på. Leah var uppe i halva trappen häromdagen. Faan vad fort det går. Nästa inköp: grindar. Har skapat några lite provosoriskt sålänge.

Appropå något helt annat - Party. Jobbar ju enhel del. Är ledig helgen v 28, fre v 30 och från vecka 32 har jag semester. Kanske inte nödvändigt med en helg? Isåfall skulle to 19/7 funka och ev to 26/7.

Linna: Tråkigt med magsjuka, hoppas ni inte åker på det också. Man blir ju totalt slut.

Svar på tråden Smilat snackar vidare...