• Snirkel

Toffafopplor!!

Ända sedan foppatofflan kom har jag stört mig på att man kan ta så hutlöst mycket pengar för en så fruktansvärt ful gummisko. Bestämde mig för att sådana eller något liknande skulle jag aldrig ha. Men... det finns en gräns för hur fula saker kan vara och bara vara fula. Blir det ännu fulare än fult så blir det coolt, tyker jag i alla fall. Så när jag hittade mina toffafopplor för 149:- så kunde jag inte låta bli. Barnen skäms över morsan men jag är nöjd.

Är de inte de fulaste toffafopplorna som skådats?
    familjeliv.se/krypin/snirkel/gallery/phpihtbpz.jpg

Foppatofflor = Crocs
    Toffafopplor = plagiat

• Svar på tråden Toffafopplor!!
  • Cassiss

Jo dom var ganska fula. Men Foppatoffeln är så fruktansvärt skön att man struntar i det
    Det heter inte diskution! Det heter diskussion! Så det så...
  • Acinorev

Ja, folk köper vad som helst om bara alla andra har det!

Men dina var faktiskt nästan fina

• blommanigbg

Hihihi.. Söta.. Jag gillar blommor.
    Men hade inte köpt dem själv.

• Luddvar

Nej, de var ju coola. Jag önskar att jag hade ett foto av mina rosa/lila/vita mönstrade gummistövlar jag köpte på LIDL för 59 kr för 3 år sedan. Folk ryser när de ser dem men de är så sköna och fräna he he.

• sojoag

Ja de är otroligt fula och mina barn vägrade ha...men idag köpte vi ändå, för nu har de ändrat sig, och jag med. två par för 150:-

• listo

åååh, mönstrade toffafopplor. coooolt.
    Jag har cerisa foppisar. Först tyckte jag de såg ut som f-n, men eftersom de är så sköna så har jag blivit kär i dem, oc hni vet hur det är med kärlek; det är inte bara utseendet som räknas

• MansonDust

Åååh, mina är chockrosa

• Snirkel

Det fanns blommiga blå, gula och rosa. Fulast var nog de rosa men jag är allergisk mot rosa så jag tog de blå.

• LiveLoveLaugh

Aaaaldrig att jag tar på mig ett par foppatofflor! Det är bland det fulaste jag sett och kan inte fatta att "alla" vill ha dom. Spelar ingen roll hur sköna dom är,det finns andra sköna skor att ta på sig. Det måste ju vara att "alla" andra har ju såna och så klart vill man vara lika "cool" som dom så kan man ju inte låta bli. Okej att barn går i dom, men vuxna!?

• gresligagreta

näe jag vill inte ha dom heller! det ser så fånigt ut när man ser familjer på stan, först mamma med rosa sen pappan med neon gröna sen ungarna med blåa och röda å det ser inte klokt ut men mina barn har ju! hehe

• Snirkel

gresligagreta skrev 2007-07-02 20:39:14 följande:

näe jag vill inte ha dom heller! det ser så fånigt ut när man ser familjer på stan, först mamma med rosa sen pappan med neon gröna sen ungarna med blåa och röda å det ser inte klokt ut men mina barn har ju! hehe
    Vi var i Turkiet ifjol och det var så man kände igen svenskarna - de hade foppatofflor hela bunten! Ibland hade de samma färg hela familjen också. Påminner om när hela familjer hade likadana träningsoverall i början av 80-talet. Hög töntfaktor!
  • Fiafiber

Jag har 3 par toffafopplor, se galleri!
    Så jäkla nöjd. 99:- st på eurostore.
    Men maken snor dem i tid o otid trots att "de är så fula", han töjer ut dem så jag kanske måste gå på ny toffafoppeljakt snart

♥Kalles mamma♥
  • lakris1

Jag tycker inte ens dom är sköna. Breda och dana. Fast dina var rätt söta om man gillar blommor. Färdigutsmyckade dessutom. Inte nog med alla tofflor ju, nu ska dom börja smyckas ut.för otroliga summor dessutom. Nä, våga vägra Foppatofflor å alla plagiat!

Svar på tråden Toffafopplor!!