Du måste logga in för att svara i en tråd.

Inlägg från: Snirkel |Visa alla inlägg
  • Snirkel

Toffafopplor!!

Ända sedan foppatofflan kom har jag stört mig på att man kan ta så hutlöst mycket pengar för en så fruktansvärt ful gummisko. Bestämde mig för att sådana eller något liknande skulle jag aldrig ha. Men... det finns en gräns för hur fula saker kan vara och bara vara fula. Blir det ännu fulare än fult så blir det coolt, tyker jag i alla fall. Så när jag hittade mina toffafopplor för 149:- så kunde jag inte låta bli. Barnen skäms över morsan men jag är nöjd.

Är de inte de fulaste toffafopplorna som skådats?
    familjeliv.se/krypin/snirkel/gallery/phpihtbpz.jpg

Foppatofflor = Crocs
    Toffafopplor = plagiat

• Svar på tråden Toffafopplor!!
  • Snirkel

Det fanns blommiga blå, gula och rosa. Fulast var nog de rosa men jag är allergisk mot rosa så jag tog de blå.

• Snirkel

gresligagreta skrev 2007-07-02 20:39:14 följande:

näe jag vill inte ha dom heller! det ser så fånigt ut när man ser familjer på stan, först mamma med rosa sen pappan med neon gröna sen ungarna med blåa och röda å det ser inte klokt ut men mina barn har ju! hehe
    Vi var i Turkiet ifjol och det var så man kände igen svenskarna - de hade foppatofflor hela bunten! Ibland hade de samma färg hela familjen också. Påminner om när hela familjer hade likadana träningsoverall i början av 80-talet. Hög töntfaktor!
Svar på tråden Toffafopplor!!