Hej.. Vi kom hem från pacha bay i lördags. Vi är super nöjda! Vi va där för sonens skull och det va helt perfekt med tanke på honom. En kompis till mig jobbade som reseledare för fritidsresor innan och hon tipsade om detta hotellet. Vill du shoppa så är det inte toppen kanske, då får du ta dig in till Alanya, nu när vi va där så kostade det 23 turkiska. men man kan ta bussen med för typ 8 eller nåt. Maten va inte toppen, men sen är jag van vid thaimat mer eller mindre jämt, så jag tycker ju inte att detta smakade så mycket. Vi hade halv pension, det va nog att föredra, det eller the good life. För det är inte så jätte billigt. Lunch på hotellet, typ pommes o hamburgare kostde 9,50 turkiska, sen plus dricka. men man kan ju laga egen mat om man vill. Babypoolen har tak, det är toppen. Bamse med vänner kommer varje dag o hälsar på. Massor med toppen grejor för barnen. Stranden va stenig som fan och det va massa lager i vattnet, så vi va i poolen hela tiden. Va nån söt/saltvatten blandad pool. Är det nåt spec. du undrar över, så fråga.. Jenny