• Skutt80

gravid v9

Hej!!!!

Nu är jag snart i vecka 9, alltså på torsdag.
    magen har redan börjat växa lite.
    När har er magen börjat växa??

• Svar på tråden gravid v9
  • noppris

Med min första graviditet kom det plötsligt ut en liten bula långt långt ner på magen i v 12

• Albasmamma

Jag är också i v. 9 på torsdag :) Jag känner mig svullen och det känns som om byxorna sitter tajtare.

• MkrKabe

Är i v 9 (8+något), syns inte ett jota, har inte varit så här smal sen i gymnasiet ... hoppas det fortsätter på denna linjen, är inte sugen på att öka massa i vikt...

Kan kanske bero på att min aptit på annat än frukter är obefintlig

• Makaronipuss1

Jag är också i vecka 9 (8+4). Känner inte så mycket mer än otrolig trötthet och dålig aptit. Har inte gått upp nånting ännu. Syns inget på magen heller ännu tror jag. Bara lite allmänt svullen.

• bäbissugen

Hej!
    Jag är i vecka 8+2 med en riktigt svullen och trög mage.
    I vecka 6-7 var jag stentrött. Vecka 8 var det bättre. Vecka 7-8 hade jag svårt att äta. Inte alls hungrig. I vecka 7 var jag tvungen att äta något var tredje timme för att inte må illa. I slutet på vecka 8 har jag äntligen fått tillbaka min matlust :)
    Brösten har också blivit mycket större.

• Fuga

Ser man inte gravid ut så här i början mest för att tarmarna svullnar och har sig?

• jessy71

Hejsan tjejor, låter som att ni inte heller har så där jättestora symptom...jag börjar nämligen känna mig orolig över att jag endast har ömma bröst och kissar lite mer, men växtvärk känner jag inte av och illamående (det lilla) har försvunnit. Hur ska jag tolka detta? I vecka 7 fanns ett tickande hjärta, men nu undrar man ju och är väldigt orolig. är det någon fler som inte känner av så mycket än? /Jessy

Svar på tråden gravid v9