• Lily75

Hur är meandi i storlekar?

HEJ!

Hur är meandi i storlekar?
    Min tjej har stl 74/80 normalt, Hon är snart 8månader, 74 cm lång och väger 9,6kg.
    Skulle ni köpa stl 74/80 då, tex i en klänning eller t-shirt eller body??

• Svar på tråden Hur är meandi i storlekar?
  • Jessica24

Jag upplever det som att en del kläder är mindre i storlekarna och en del större.
    Det varierar helt och hållet beroende på plagget.

♥ Victor 14/3-2006 ♥ +
  • hejlis

Hej! Köpte lite Me&I kläder i våras. Tunikor, t-shirts, byxor och en kjol. Min dotter är drygt 2 år och väger ca 12kg och strax under 90cm lång. Normalt har hon 86/92 och det löpte jag i dessa kläder. Tyckte att samtliga satt väldigt bra, mer åt det "rymligare" hållet än åt det mindre.

• Helmet

Jag uppplever att meandi är större i storlekarna än normalt, så jag kan tro att du klarar dej med strl 74/80 på din tös! Lycka till med shoppandet! dem har ju så fina kläder, vill shoppa mer! Jag shoppade förra månaden till både mej själv och min flicka.

• Senap

Det är olika
    De med lycra i är ganska små (t.ex. molntröjan) - där kan man lätt köpa en storlek större
    medan de vanliga är rätt normala i storlekarna.
    Vissa byxor är långa och smala medan andra är det inte.

Men de bra säljarna vet vilka kläder som är små i storlekarna.

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Needy

jag tycker oxå det varierar från plagg till plagg..men överlag tror jag att de är aningen större i storlekarna..benen är långa o så..

Why be pretty, when you can be gorgeous?
Svar på tråden Hur är meandi i storlekar?