Hur är meandi i storlekar?
HEJ!
Min tjej har stl 74/80 normalt, Hon är snart 8månader, 74 cm lång och väger 9,6kg.
Skulle ni köpa stl 74/80 då, tex i en klänning eller t-shirt eller body??
HEJ!
Min tjej har stl 74/80 normalt, Hon är snart 8månader, 74 cm lång och väger 9,6kg.
Skulle ni köpa stl 74/80 då, tex i en klänning eller t-shirt eller body??
Jag upplever det som att en del kläder är mindre i storlekarna och en del större.
Det varierar helt och hållet beroende på plagget.
OK, tackar för svar!
Hej! Köpte lite Me&I kläder i våras. Tunikor, t-shirts, byxor och en kjol. Min dotter är drygt 2 år och väger ca 12kg och strax under 90cm lång. Normalt har hon 86/92 och det löpte jag i dessa kläder. Tyckte att samtliga satt väldigt bra, mer åt det "rymligare" hållet än åt det mindre.
Jag uppplever att meandi är större i storlekarna än normalt, så jag kan tro att du klarar dej med strl 74/80 på din tös! Lycka till med shoppandet! dem har ju så fina kläder, vill shoppa mer! Jag shoppade förra månaden till både mej själv och min flicka.
Det är olika
De med lycra i är ganska små (t.ex. molntröjan) - där kan man lätt köpa en storlek större
medan de vanliga är rätt normala i storlekarna.
Vissa byxor är långa och smala medan andra är det inte.
Men de bra säljarna vet vilka kläder som är små i storlekarna.
jag tycker oxå det varierar från plagg till plagg..men överlag tror jag att de är aningen större i storlekarna..benen är långa o så..