Okej, lyssna nu då.
Ni ska prata igenom detta innan ni börjar, träningen kan ta lite olika lång tid beroende på hur djupt rotat detta problem är.. tror han själv att det beror på?
Jo, iallafall, lägg upp det först på tre veckor första fasen så att säga, då ska ni inte ta på varandra rent sexuellt alls, utan är det nått så ska ni sitta å hålla handen i soffan eller typ kramas, men det får inte leda till sex, okej?
Efter de tre veckorna så ska ni bestämma tider för ert egna mys, inte heller sex! Så att ni kan ligga nakna och titta på varandra, låta fingrarna glida lite över kropparna, men ni får INTE ta på bröst eller könen, inga direkt erogena zoner, detta får inte leda till sex det heller! Detta gör ni i två veckor, ni får masturbera som normalt, men inte tillsammans.
Nu till den sista veckan, då ska ni bada tillsammans, massera varandra, ligga jämte varann i sängen och kanske masturbera tillsammans, men inte penetrera varandra! Bara tillsammans, inte åt varandra..
Efter detta, så ska du se att det ger resultat! MEN bara om ni strikt följer det jag skrivit och inte har sex me varann innan, hur upphetsade ni än blir, detta är en utmaning och det ligger en del frustration i det, men det ger oxå goda resultat!
Vad tror du? Är det nått du å din partner skulle kunna prata igenom tror du?
//I know how
Anonym skrev 2007-07-06 16:13:17 följande:
Jag har hur mycket tid som helst till detta problemet! Vi har ju planerat att vara tillsammans för evigt. Jag lyssnar gärna på goda råd, vi har ju inget att förlora.