Min pojkvän är impotent!
Vi har haft ungefär samma problem, ståndet bara försvinner rätt som det är. Vi var båda oskulder när vi träffades och visste inte riktigt hur det "skulle" vara s a s. Dessutom var vi totalt osynkade, när han var hård var jag kruttorr och ointresserad och vice versa. Och jag trodde jag kanske var för trång eller nåt. Det funkade liksom inte. Vi låg med varandra kanske max 1-2 ggr/år, slutade liksom försöka för det var ju ändå mest jobbigt, fast vi hade ju mycket icke-penetrerande sex.
Jag vet inte riktigt hur vi bar oss åt, men plötsligt började vi försöka mera, det funkade en gång, då visste vi att vi kunde, och sedan gick det av bara farten. Nu funkar det fint.
Vad jag vill ha sagt, på ett omständigt vis, är att ge inte upp hoppet! Kanske är det prestationsångest? Tillfredsställ varandra med händerna och ta det som en bonus om det går att ha samlag, så inte hela fokus läggs på det. Blir den hård och det känns bra då får ni skynda er att stoppa in den? Tror det var så vi "kom igång". Lycka till!