Inlägg från: Stockholmstjej |Visa alla inlägg
  • Stockholmstjej

Min pojkvän är impotent!

Hejsan!

Det låter tufft för er båda. Blir lätt ett psykologiskt hinder vilket leder till prestationsångest för din kille.

Jag kan med varm hand rekommendera ett hjälpmedel som heter penisring. Båda parter har stor glädje av denna! Kan beställas på Amorspilar (pung och pensring för 129 kr).

www.amorspilar.se/index.php

Så här står det om produkten:
    "Med en penisring får du en kraftfullare erektion eftersom blodet samlas i penis med ett högre tryck än om du är utan. Denna metod är helt ofarlig och bidrar på ett naturligt sätt till att du får en större, styvare och ådrigare penis när du använder en penisring."

Jag har dock läst att man inte ska använda den längre än 20 minuter för att inte riskera att blodkärl skadas.

Trär ni på penisringen så håller alltså erektionen mycket längre. Din pojkvän kan slappna av eftersom det förhoppningsvis börjar fungera att ha samlag igen och slutligen så kanske ni klarar er utan hjälpmedlet.

Försök att uppmuntra och stötta honom, ge komplimanger och ha mycket tålamod. Tänd ljus, lyssna på lugn musik, bada tillsammans, lek, busa och skratta om ni kan (lättar på trycket). Upptäck, uppskatta och smek hela killens kropp!

Ett annat bra hjälpmedel är glidmedel. Det hjälper också erektionen och är skönt för båda.

Jag hoppas att ni finner en lösning! Att prata med en sexolog låter också förnuftigt. Det stärker ofta relationen att övervinna "hinder"! Ni fixar det här tillsammans!

Lycka till!

Svar på tråden Min pojkvän är impotent!