hängpung?
hej! jag undrar om era män har hängpung ibland? min sambo får hängpung när han kollar på datingpogram, är det normalt eller?
hej! jag undrar om era män har hängpung ibland? min sambo får hängpung när han kollar på datingpogram, är det normalt eller?
hahahaha har aldrig märkt att pungen förändras...snoppen jovisst..hmmm..måste fråga sambon när han kommer hem..
Har ni alla skolkat sexualundervisningen i skolan?
Kroppen reglerar temperaturen vid testiklarna genom att justera avståndet mellan testiklar och kroppen.
d a: Måhända, men jag tycker i alla fall att det är grymt fult med hängpung! Nej, tacka vet jag min sambos fasta och tajta pung!
När han är varm så hänger pungen mer än när han fryser. Då kryper kulorna liksom in! Hehe
d a: Behövs inte! Min killes pung är alltid fast och fin! Och tur är väl det, för det är avtändande med hängpung!
Hahahhaha. Jag har aldrig i mitt liv träffat en man som INTE haft hängpung!
hahahahahaha
ni som har söner vet väl att pungen drar ihop sig när det är kallt???
Den normala kroppstemperaturen ligger väl på ca 36 grader? Temperaturen i pungen ska ligga på ca 34 grader för att spermieproduktionen ska vara som bäst. Tydligen kan män med "oreglerbar" pung få problem att skaffa barn. Så hängpung är ju bra om man vill vara fertil iaf.
*Kliar mig i håret o undrar om jag nu kom rätt ihåg från biologilektionerna*
*asg*