• Time2

Pappa i sthlm

Någon pappaledig som vill gå ut på en fika eller annat så barnen kan leka tillsammans?

Jag har en dotter på 10 månader som behöver lite socialt umgänge, och hennes pappa likaså!

• Svar på tråden Pappa i sthlm
  • Tvillingpappan

Ja jag tycker vasaparken är bra för killarna, funkar till alla storleker..

• Ulfino

Så vilken dag passar? Nu på Fredag? Hur stor är parken (eller kanske bättre frågat, var i Vasaparken bör vi träffas?) Vad gäller, nejlikor på barnvagnen för att känna igen varandra?

• Time2

Nu är vi hemma från Båstad igen, allt har gått bra.

Självklart är jag med t ex på fredag.
    Vad säger ni om kl 13-14 däromkring?
    Exakt plats däremot får gärna någon föreslå, jag är inte så haj på den parken.

Nejlikorna var ju en fin idé, men annars kan ni säga vilka barnvagnar ni har, jag kan alla modeller..

Jag knåpar ihop en lista så vi kan se vilka som kan komma.

Fredag 27/7 Vasaparken
    Christian & Miranda (svart teutonia prestige, regskylt: Miranda)

• suntrip

hade gärna hängt med men vi ska iväg i helgen. men nästa vecka har jag inget planerat.

så då hänger jag med på något skoj

• Ulfino

Fredag 27/7 Vasaparken
    Uffe & Daniel (Blå Brio, regskylt nedmonterad)

• d a

Fredag 27/7 Vasaparken
    Uffe & Daniel (Blå Brio, regskylt nedmonterad)
    Daniel & Nella (Bugaboo med Cabrio bilstol som sittdel)

En lämplig plats kanske kan vara på bergshällen bakom båten? Där "ränner" det inte så många andra.

• Tvillingpappan

Kommer om vädret inte talar emot, det har ju varit så att rätt som det regnar så kommer det en skur......
    En svart tvillingvagn med två killar i 23 månaders åldern, svart är vagnen, ingen skylt dock.

Skulle vi ses i lekparken eller vid något kaffe innan, de har ju en liten stuga(av nått slag) i lekparken med bänkar under tak, kan ju vara en bra punkt att ses på??

• Time2

Enligt smhi - regn på förmiddag, moln på eftermiddagen, och sol framåt kvällen.

Om det regnar, kan vi ju alltid gå till Rum för barn på kulturhuset...

Jag kommer vid 14, till första förslaget på mötesplats, bergshällen bakom båten.

• Tvillingpappan

Båten?? hm nu vet jag inte riktigt vart den ligger i vasaparken.....och jag får ju gå ett par varv så skall jag nog hitta

• Time2

Hej alla glada.

Tyvär är ju inte vädret på vår sida.
    Ska vi ta plan b?
    Rum för barn i kulturhuset?
    Jag kommer vara där iaf vid 14.00 och alla som vill är välkommna.

Svar på tråden Pappa i sthlm