• mican

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del VII

Tog mig friheten att göra en ny tråd när den gamla stängdes!

Välkomna vare sig du är en ny eller gammal Mountain Buggy / Urban Jungle-fan.

Är du intresserad av Urban Jungle/Mountain Buggy/Mountain Terrain eller Rollerbug vagnarna från One Tree Hill?

Här i ts-inlägget finns en hel del info som vi OTH-ägare samlat ihop så läs gärna här först om ni undrar något. Annars går det givetvis bra att fråga. Om ingen svarar första gången så ställ frågan igen, det går undan i denna tråd och det är lätt att missa inlägg.

Del I: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8098172.html
    Del II: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m10010032.html
    Del III: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m12369985.html
    Del IV: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m15187503.html
    Del V: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m17119621.html
    Del VI: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m19968993.html

FAQ
    .............
    URBAN JUNGLE
    Mått H-98 B-68,5 L-104
    Ihopfälld H-37 L-104
    Vikt 9,5
    Pris: ca 5995 - 6295 kr

MOUNTAIN TERRAIN
    Mått H-99 B-62,5 L-110
    Ihopfälld H-35 L-110
    Vikt 9 kg
    Pris: ca 4995 kr

LIGGINSATS
    Mått H-19 B-36,5 L-75
    Vikt 4,3 kg
    Pris: ca 1895 kr

SYSKONVAGNAR - VID FLERA BARN
    Både Urban Jungle och Mountain Terrain finns som syskonvagnar till tvillingar eller täta syskon. Ligginsatsen/erna byts ut mot sittdelar när bebisarna kan sitta själva. Som syskonvagn kan du ha en ligginsats medan det större barnet sitter i en sittdel, tills ligginsatsen byts ut och ni har två sittdelar. Handtaget höjdjusteras med ett förlängningshandtag.

Urban Jungle
    Mått H-36 B-73 L-105
    Vikt 14 kg
    Pris: ca 8695 kr

Mountain Terrain
    Mått H-99,5 B-74,5 L-110
    Ihopfälld H-34 L-110
    Vikt 13 kg
    Pris: ca 7795 kr

Ang KLÄDSEL TILL UJ / Mountain Buggys 2007
    Klädsel 2007 passar på 2005-2006, dock ej exakt med tryckknapparna, då en i ramen blir utan på varje sida. Det kommer att gå att beställa extra klädslar igen, pris 1995 för standardfärger, och 2195 för de mönstrade. Två undantag finns: Limited edition, dvs Matrouschka grön samt ”Fifties” brun, de finns bara i en begränsad upplaga.

HEMSIDA: www.onetreehilleurope.com/

SYSTERTRÅDAR TILL DENNA!!!

Köpa - Byta - Sälja
    http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b67341.html

Tillbehörstråden
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m21993069.html

♥ Min Familj Rockar! ♥
  • Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del VII
  • Tvillingmamma2007

Vilken åkpåse tycker ni är snygg till duo fiftiesen? Ok rekar ni OTH: s egna? Tycker den verkar så tjock i detta inte för kalla land längre...tips på andra snygga?

• MiAmor

såg nu att det går att köpa, men var? finns det på nätet

• medow

simleworld tror det stavas så och Bonti samt beg på blocket och fl köp och sälj ..

MiAmor skrev 2007-08-25 11:59:33 följande:
    såg nu att det går att köpa, men var? finns det på nätet
  • emvil81

Min plupp, vid framhjulet är borta! Vart kan man få tag i en sån? Ni vet den där svarta "plastskruven"...

mamma till emilia & vilhelm
  • MGn
    Tvillingmamma2007 skrev 2007-08-25 11:51:56 följande:
    Vilken åkpåse tycker ni är snygg till duo fiftiesen? Ok rekar ni OTH: s egna? Tycker den verkar så tjock i detta inte för kalla land längre...tips på andra snygga?
    Vi har visserligen en singelvagn, men vi har samma fär i alla fall fifties, ch vi har beställt brun åkpåse.
  • Tvillingmamma2007

Funderar på brun men det är ju inte exakt samma bruna färg men det kanske inte spelar nån roll.

MGn skrev 2007-08-25 13:45:56 följande:
    [citat]
    Vi har visserligen en singelvagn, men vi har samma fär i alla fall fifties, ch vi har beställt brun åkpåse.
    [/citat
  • Nirnaeth

Nån som vet om dom fortfarande rear Matrouschka-liggdelarna på Bonti? Och gäller det bara om man köper den på plats, eller går det även att beställa?

Deras hemsida funkar inte för mig, så jag tänkte höra med er som har lite koll

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Lille Mammsen
    medow skrev 2007-08-25 11:27:12 följande:
    Pratade med Simpleworld just nu och frågade om klädslarna och pinnarna kommer ej att ingå då de bara ska säjlja klädslarna och inte delar av en vagn !!!!!!!Det är det svaret jag fick nu , tycker givet vis de ska ingå för vad ska de göra med dem då ????
    då kan dom ta bort alla byglar/pinnarna då! Enda butik jag vet som "IBLAND" tar bort bygeln och erbjuder att köpa sep!
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del VII