• Anonym (fegis)

anal spray haha :)

Snackade nyss med min karl i tele.. jag ringde o sa go´natt..
    då berättade han att i den porrtidning som han köpt idag(!!) så stog det nån annons om en spray som minskar känsligheten vid anal penetrering.. hahaha.. och han sa att han skulle köpa en sån så att han o jag kan ha anal sex.. haha..
    jag kan bara skratta åt han... han är verkligen desperat.. stackarn.. haha..

hur skulle ni andra reagera om eran karl tänkte köpa en anal spray??

• Svar på tråden anal spray haha :)
  • Anonym (Grodan)

jag skulle nog skratta åt honom, sedan skulle jag nog fundera på om han menade allvar... haha

• Shadilly

Jag skulle nog fråga vad jag skulle få ut av det om det inte känns.

Då tar man väl hellre en kopp kaffe, det smakar ju i alla fall?

• Anonym (fegis)

shadilly: alltså det gör så att man inte får ont eller så.. för man sprayar tydligen runt om öppningen..
    ska ta o läsa om det där innan han får köpa nåt..
    själv så tror jag inte ett smack på det.. hehe

• Shadilly

Men gör det ont gör han ju fel. Då är det ju farligt att bedöva, eftersom du kan bli skadad.

Jag förstår hur han menar, men jag skulle fortfarande inte se en poäng för MIN del i att känna mindre av någon sexuell aktivitet.

• Anonym

nä om man har ont av det så kanske man inte njuter av det, och då ska man väl inte bedöva bara för att han njuter av att ha analsex.

Själv så älskar jag det och skulle inte vilja bedöva... Men den kanske är bra om man har hemorojder. för att bedöva hemorojderna istället.)

• Godisbit1

Jag skulle undra vem han tänkte använda den på!? För jag behöver då ingen rumpspray iaf

• TheMilky

Såg dock nåt igår som jag för mitt liv inte fattar.
    Analsmycke. Det är alltså en liten plugg som du för in, och sen i änden så sitter det t.ex en liten diamant eller likande.
    Don't get it, det måste ju fan kännas som att gå med en liten bajskott hängandes konstant i röven. Tål att tänkas på.

• Anonym

Men det går ju att använda vanlig xylocainspray. Det är ju bedövning också. Inget konstigt med det

• Anonym (Doris)

Den ska ju gå in utan spray, det är väl meningen att det ska kännas o vara skönt? Tycker jag iallafall. Mycket glid och uppvärmning så går det mesta in :D

• Anonym (oa)

Themilky, tror inte de känns som en bajskorv hängandes, jag älskar till exempel när min man stoppar tummen i analen hårt, under tiden vi älskar, jag blir verkligen upphetsad av det

Svar på tråden anal spray haha :)