• Cassiss

Tips på en bra babyvakt!

Skulle gärna vilja ha tips på en bra babyvakt.
    Vissa tar ju lätt in andra ljud, någon som har tips på någon av de bättre?

Det heter inte diskution! Det heter diskussion! Så det så...
  • Svar på tråden Tips på en bra babyvakt!
  • Cassiss

*puff*

Det heter inte diskution! Det heter diskussion! Så det så...
  • Coca cola light

Jag har Philips scd463 och jag är jättenöjd. Den kostade 599kr om jag inte minns fel. Två nackdelar har den dock, ingen enhet är uppladningsbar utan jag har fått köpa till laddningsbara batterier. Den andra nackdelen är att den inte visar med blinkande lampor när barnet skriker utan det är bara ljud.

• appius81

Vi har en Padwico 938 som Babyproffsen reade nu för 995 istället för 1195. Är väldigt nöjd måste jag säga! De är laddningsbara och det finns temperaturmätare, nattlampa, vibrator och lampor som lyser när barnet skriker. Tycker den är bra för jag hör i den när min dotter börjar röra sig o är lite orolig och kan då gå in och få henne att somna om utan att hon vaknar till o skriker

♥ (¯`°?.¸ ♥Äntligen är älskade Olivia här♥¸.?°´¯) ♥
  • Susiepie

Jag har en Philips en gul & vit vet inte rikgit vad den heter men den är superbra, enheten som man har vid barnet har sladd kan även gå på batterier, sen den andra har jag uppladdningsbara batterier till... När bebisen skriver blinkar en röd lampa om man inte skulle höra _:):) Tror det kostade runt 600 kr

• Sialch

Vi fick en Phillips i dop present, vit och gul, pris runt 850, laddbara batterier + sladd till babyenhet om man vill ha det, lampan blinkar när den hör ljud, vi kan prata till barnet via föräldra enheten. Lång räckvidd. Bra ljud fast man inte har den på högsta ljudstyrkan.
    Denna var inköpt på Coop. Jättenbra....

ღ ♥ ღ `°?.¸ Oscar 070301 ¸.?°´ ღ ♥ ღ
  • Modesty2000

Vi har en Cobra köpt på Teknikmagasinet som funkar toppen. Inte så känslig att jag går på tå hela tiden för att den larmar men tillräckligt för att uppfatta morrandet när hon tappat nappen.

Svar på tråden Tips på en bra babyvakt!