-
SKITSNYGGA påslakan...verkligen tuffa, särskilt det svart med stora vita blomman!Tmed3 skrev 2007-07-07 20:27:05 följande:Nu har jag kommit över lite fler påslakan Kika gärna i mitt galleri... finns två st. av varje... än så länge
-
Hallå där i sommarvärmen!? Här har jag min syster på besök fr Gbg och hon frågade oss om bra loppisar och andra bra fyndställen i Gbg(hon har rätt nyligen flyttat dit)...jag sa att jag skulle lägga ut en förfrågan bland mina kontakter- alltså NI! :)
Så gräv i er arkiv och dela med er av adresser på vart man hittar snygga hallampor och annat smått och gott i Göte-la-borg!
Annars ser jag fram emot att förhoppningsvis fynda lite i Malmö...har inte varit på så många loppisar än i sommar :(
Apropå tapeter, så hade vi en jättefin grön medaljongtapet i vårt vardagsrum i min förra lägenhet som VI inte tapetserade över men det har nog tanten som flyttade in efter oss gjort...jag ville knappt lämna lägenheten för den där tapeten men men...kanske man kan få tag på ngn rulle ngnstans och göra en sån där fondvägg som är så populärt överallt! :P
Ha en bra dag! -
ÅH, vad ni är bäst! Tackor och bockar för alla fina tips! Ska genast vidarebefodra dem t min syster men även behålla för egen del!
-
hej allihop!
sommaren har väl inte riktigt varit fylld av alla DE DÄR fynden men så har man inte riktigt hunnit att gå på loppis o dyl som man hade tänkt sig! en och annan skål och fat men inte mkt för världen...kanske dyker upp på bild, vem vet. är bra på att lova bilder men dålig på att lägga upp dem.
var nere en sväng i malmö i slutet av juli- fick en massa bra tips av tushita som kollades upp men då var inte riktigt plånboken i nivå med allt det fina man såg i diverse butiker och inte heller öppettider på vissa ställen. ha stängt på måndagar?
nåväl, jag fick iaf chansen och den stora äran att träffa tipsaren herself med son. jätterara! hoppas på att en träff ngn gång igen, snart?
daphina; har kollat in home-makeovern, stringhyllor är aldrig fel-hur många de än är!