• tomtan

Namnet Winston??Vad tycker ni??

Hej!
    Undrar bara vad ni tycker om min sambos namnförslag på pojk?
    Winston får ju mig att osökt tänka på Winston Churchill!!
    Tror ni gossen kan bli retad för det i skolan??Fast det blir man väl oavsett namn.. Dessutom så vet vi ju inte om det är en pojk!
    Flicknamnet är Lova, vilket jag valt, och älskar!
    Åsikter tack!

/Helena v40

• Svar på tråden Namnet Winston??Vad tycker ni??
  • GUPPI

Winston är ju ett ciggarettmärke, kanske inte så passande? Tobak är ju inte positivt..

• Jessi

Gillade inte det först när jag läste det, men när jag såg det stavat med enkel-v så var det ju riktigt sött!

• 79an

Lite gammalmodigt kanske? Vet inte, tycker ni ska göra som ni känner för.

• Ace

jag känner en Winston, han är typ 10, funkar urbra! Har icke blivit retad!
    Själv associerade jag först dock till cigarettmärket Winston... men det gick över...

• pl77

tjaa, varför inte???....Ju mer jag tänker desto bättre gillar jag det

• tomtan

Jag har en lillebror som heter Glenn, och det är ju oxå ett cigarettmärke... Jo vi ska heta Wall i efternamn. barnet får min sambos namn eftersom jag ändå ska ta dte sen när vi gifter oss!

Winston Wall..hmmmm..jodå, funkar för mig..

• Hushi

Winston Wall är ju jätte fint! Passar på en stadsminister eller poet eller rockstjärna....

• Saga09

Jag tycker också att Winston är jättefint, "roligt" och ovanligt. Passar bra med ert efternamn också!

• tomtan

Kul att de flesta gillar det iallafall..Sen kan man ju bara hoppas att det ska bli en filmstjärna eller kändis av något slag..hihi..
    Det värsta e att vi har tänkt oss att gossen (om det nu är en med sn*pp) ska heta Jan i mellannamn, och det blir ju lite illa..Kanske skiter i det med mellannamn då..

• Tossan79

Jo, Winston Wall låter jättebra! Ett namn man kommer ihåg, definitivt.

• Medsyster

Tycker Winston är ett jättefint namn!!Kör på det. Lycka till!

• Fommpen

jag tycker att det låter som ett efternamn vid första tanken, men annans är det fint tycker jag..

• Emsally

satsa på det! det e fint!

Svar på tråden Namnet Winston??Vad tycker ni??