Blöjtårta - hjälp!
Hej, jag ska på dop och är sugen på att ge bort en blöjtårta!
Skulle helst vilja göra den själv. Har någon tips på hur man gör en, hur man får de olika lagren att hålla ihop?
Alla tips emottages tacksamt!
Hej, jag ska på dop och är sugen på att ge bort en blöjtårta!
Skulle helst vilja göra den själv. Har någon tips på hur man gör en, hur man får de olika lagren att hålla ihop?
Alla tips emottages tacksamt!
Hihi, ja det har du rätt i!!
Bäst jag lägger in en länk som visar hur en sån kan se ut!
www.lovelymama.se/diaper_cakes.html
Hur fäster du det understa lagret blöjor i bottenplattan?
TACK för era svar! Nu ska här bakas blöjtårta!
Jajamen, det ska jag göra!
Julmusten: det lät oxå skojigt!
Jag har inte börjat med något ännu, dopet är den 21:a men ska börja inhandla grejorna så smått till veckan.
Jag är inte riktigt den pyssliga personen, men med lite vilja ska det nog gå att få till något fin!
Jag har beställt lite dekoration från Panduro, som jag ska hämta ut på Posten idag. Väntar sedan på ett par söta skor jag köpt som jag ska dekorera den med (om det fungerar) Sen blir det blöjtårtetillverkning för fulla muggar!
Såja! Under mina bilder och under "Doppresent" finns härligheten. Dock blev den inte lika läcker som jag föreställt mig. Orkade bara med 2 lager, kanske skulle haft 2. Men, men den får duga!
Förresten, ett hemmagjort dopkort ska på den oxå!
3 lager skulle den varit menade jag!
Jag använde ca 45 blöjor.
Kalasfin!! Jag hade inte orken att göra ett 3:e lager....är en latmask!
Babyassistans: supersnygg!
Jag är inte ett dugg pysslig av mig, så för att var första gången, och för att vara mig är jag nöjd med min, den kommer säkert uppskattas imorgon. Ska berätta hur det gick.
Men hade jag haft mer tålamod (och fler blöjor) hade jag gjort en flådigare!
Oh, vilka fina tårtor ni har gjort!
Min vart en superfavorit på dopet, många ville t.om knäppa kort på den!
Så det känns jätteskoj, för det tog ju sin lilla tid ändå att göra den.