• MiisPiis

Blöjtårta - hjälp!

Hej, jag ska på dop och är sugen på att ge bort en blöjtårta!

Skulle helst vilja göra den själv. Har någon tips på hur man gör en, hur man får de olika lagren att hålla ihop?

Alla tips emottages tacksamt!

• Svar på tråden Blöjtårta - hjälp!
  • Geshia

Glöm inte att lägga in bild sen =) alltid kul att se hur saker blir =)

• lillithsmamma

skoj ska med testa när syrran fått sin bebbe

• mizztigger

såg ett program på 4+ som handlade om babyshower och en annan sak som var såååå söt var en äggkartong med strumpor i! man kan juh bara måla om kartongen så den blir lite roligare..'

synd att inte jag skall på dop nått..

• hanna 86

Fy va skojjsig! Synd att det är vi som ska ha dop

Ivaldi 051111, Dexter 070612
  • julmusten

Pa min baby shower sa fick jag en grej som var jatteuppskattad, och som ar MYCKET enklare att pilla med an en blojtarta.

Det var en fin korg med babyklader i. Det var en korg med tva handtag och i det ena handtaget sa hade de knutit fast ett snore, och sen hade de hangt alla klader och haklappar etc. pa snoret och fast med sma kladnypor. Nar man oppnar presenten sa ligger ena anden av snoret overst sa man tar tag i det och drar sedan hela snoret med alla klader upp som en liten tvattlina. Det ar jattefint och gulligt!!

Bara ett tips om det nu skulle vara for mycket att krulla ihop alla blojor och satta ihop dem till en tarta.

• MiisPiis

Julmusten: det lät oxå skojigt!

Jag har inte börjat med något ännu, dopet är den 21:a men ska börja inhandla grejorna så smått till veckan.

Jag är inte riktigt den pyssliga personen, men med lite vilja ska det nog gå att få till något fin!

• TheMilky

Gud vad roligt att se dessa sidor! Jag är i full färd med att göra en efter att jag såg ett repotage i en amerikansk tidning i våras. Och snart vankas det ny bebis i vänkretsen. Hoppas det går bra för dig också Ts. Lite trixigt, men det går.

Svar på tråden Blöjtårta - hjälp!