Någon som äter/har ätit inolaxol?
Har fått detta utskrivet och kommer ta det en lång framtid framöver pga Ibs. Vad fick ni för effekt? Och viktigast, smakar det pecka?
Har fått detta utskrivet och kommer ta det en lång framtid framöver pga Ibs. Vad fick ni för effekt? Och viktigast, smakar det pecka?
jag har använt det pga ibs, det funkade inte ett dugg för mig. Smakade inte något speciellt. Hoppas det funkar bättre för dig
Var det i pulverform? Kanske bara finns i pulverform? Åh hoppas det fungerar!
Smakar inte speciellt..det är ju för att hålla konsistensen..vet inte vad ibs är. Men jag hade det för jag var hård..o det funkade.
finns i 2 olika granulat. Fick den med rött på, finns en med grönt på förpackningen. Många år sedan jag provade det
Min förpackning är med grönt på, hoppas nu inte den är med peckasmak :-O
mb81 vad är skillnaden?
den du har är mer pulver, min va lite större delar, typ som ministenar, smakar nog likadant tror jag
jag har den med rött på förpackningarna. det är som smågrus och om man tar de direkt och sväljer och inte låter de ligga i vattnet för länge , då smakar de ingenting, men konsistensen är ju inge vidare, fast jag tror pulvret skulle vara än värre för mig. har det för min mage som är så långsam och det är det som hjälpt bäst hittills.
Jag har kört inolaxol (den röda)under graviditeten när jag har gått på järntabletter och tack gode gud så bra det har hjälpt!
Man vänjer sig vid att svälja en halv grusbil när man får effekt efter ett par dagar! Istället för hårda kaninpluttar en gång i veckan så har jag gått normalt på toa varje dag.
åt det i pulver form. funkade inte alls. tycker det inte smakar något alls typ ihop med fil..