• Anonym

Rakad snopp

Anonym (jag) skrev 2007-07-05 22:08:09 följande:
    så manligheten sitter i hur behårad man är???
    Moahah då har jag den manligaste mannen av alla! är ihop med en grek. *skrattar*
  • Anonym

Oh, jag önskar han kunde ansa sig lite, här hänger det håriga kulor i granen...

• Anonym
    Anonym (jag) skrev 2007-07-05 22:08:09 följande:
    så manligheten sitter i hur behårad man är???
    Nej, givetvis inte. Det finns män med väldigt lite behåring. Men kön helt utan behåring är för mig förknippat med barn, och därmed inte manligt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2007-07-05 22:13:47 följande:
    Nej, givetvis inte. Det finns män med väldigt lite behåring. Men kön helt utan behåring är för mig förknippat med barn, och därmed inte manligt.
    Exakt mina tankegångar. Tog vid ett tillfälle bort allt eget hår men aldrig mer, kände mig som en skolflicka och det är inte det jag/vi går igång på...
  • Anonym

Nä tack o lov... Fy fan va fult..

• Anonym

oj vad glad jag blev. Har lixom fått det uppkört i huvudet att "det är bara tjejer som ska raka sig för så gör dom i porrfilmer" men nu kändes det trevligt skönt att få veta att även ni grabbar också gör det.

själv gör jag det ibland men det känns lite jobbigt att ha något vasst där nere allra närmast det privata. så det får bli vid speciella tillfällen. fast det kanske är för min egen skull? mer rakat är mera slick eller. Hade varit trevligt om han också gjort det ibland.. Äsch nu flyter jag ut. sorry!

• Anonym

Nej usch och fy!! Tvi vale för rakade manicker!

• Anonym

oja, och det är jag tacksam för =)

• Anonym

det händer att han gör det och då ser den ännu större ut. inte för att den är liten men den ser större ut om allt hår försvinner.

• Anonym

Ja det gör han, mest för han tycker det känns frächt

• Anonym

Ni som inte gillar rakat, hur gamla är ni? jag är 22 och alla jag känner i min ålder rakar sig mer eller mindre. Kanske inte tar bort allt men det som finns kvar är kortklippt!

• Anonym

Håller med död kyckling... Avtändande till max

• Anonym

Min kille fick för sig att han skulle raka pungen en gång... fy farao vad det stacks när vi hade sex sen... fyyyy!!!

Nu är han hårig, mjuk och go igen

• Anonym
    Zaria skrev 2007-07-06 14:37:53 följande:
    Usch, skitfult när en kille är helrakad, ser ut som han har en dö kyckling hängandes mellan benen... =)
    Haha det var fan bra sagt

Min kille ansar lite ibland bara, vill inte ha nån helrakad!
Svar på tråden Rakad snopp