• Anonym (rätt tag?!)

suger han på brösten ,alltså suger ordentligt?

Ja, min kille gör det inte...Han smeker på sin höjd, pussar lite lätt, kanske slickar lite på bröstvårtan. Visste inte heller att jag tyckte att det var SÅ skönt förrän jag hade en otrohetsupplevelse med en annan för en kväll. tråkigt att få en så positiv upplevelse med nån annan men nu vill jag få in detta i vårt sexliv.
    Men hur ber man om nåt sånt? Ursäkta men du har inte riktigt rätt tag, kan du gapa lite mer och suga till ordentligt?!
    Nyfiken på om nån annan tjej njuter av detta och om era killar sugit frivilligt så att säga.Jag borde om det ska vara rättvist ha väldigt mycket sug innestående, om man säger så

• Svar på tråden suger han på brösten ,alltså suger ordentligt?
  • Anonym (jag)

Min sambo suger ordentligt, jag gillar det!
    Han har alltid gjort det, inget vi har diskuterat eller så...
    Kan du inte bara säga lite nätt när han slickar på dina bröst "mer, mer..." och se vad han gör??

• Jojo 28

Min sambo suger riktigt och det pirrar i hela kroppen. Det är det bästa när han gör det

• Anonym

blää jag har tappat känseln i bröstvårtorna efter amningen

• yaaniz

Nästa gång han ska suga säg bara

- Kan du vara lite mer hårdhänt? eller "hårdare hårdare!!" hihi

• Anonym (rätt tag?!)

ok då är det inte jag som har nån sjuk böjelse...problemet är att jag har fått bättre känsel i bröstvårtorna efter graviditet o amning, el misslyckad amning...Hon tog aldrig bra tag! Snacka om drabbad....

• Anonym (rätt tag?!)

Åh,vill ju! Minns precis hur det kändes. Pirr i hela kroppen. Och hans blick när han nöjt tittade upp på mig, känns aldrig som min kille liksom njuter av min kropp. Och den är ändå fin, det vet jag.

Fan, blev precis avspisad oxå. Gah! Varför vill alltid den ena mer än den andra. Får fantisera lite för mig själv. eller åka o handla.

• yaaniz
    Anonym (rätt tag?!) skrev 2007-07-06 14:46:10 följande:
    Åh,vill ju! Minns precis hur det kändes. Pirr i hela kroppen. Och hans blick när han nöjt tittade upp på mig, känns aldrig som min kille liksom njuter av min kropp. Och den är ändå fin, det vet jag. Fan, blev precis avspisad oxå. Gah! Varför vill alltid den ena mer än den andra. Får fantisera lite för mig själv. eller åka o handla.
    har du pratat med honom om det? liksom..det bode inte vara en sån stor grej för honom att göra det..det är ju inte sån stor skillnad för honom..men för dej :)
  • Anonym (rätt tag?!)

Ja, det borde vara lätt men varje gång jag framfört några önskemål i det sexuella så har han tagit det som kritik och blivit lessen....Vi har varit ihop i 10 år och jag har försökt på många olika sätt.
    Sen ser han annorlunda på mina bröst sen amningen, lite skräckblandadat sådär. Antagligen rädd för att det ska komma mjölk. Han har aldrig varit en tuttkarl heller.
    Till hans försvar är att han har en underbar personlighet och ett outtröttligt stånd Ingen har allt.

Svar på tråden suger han på brösten ,alltså suger ordentligt?