bonnieloveskim skrev 2007-07-07 19:55:46 följande:
Kan ni inte skriva ett papper på att senast ett datum ska ni ha meddela varandra om semster med barnen.Så klart det är jobbigt att ha barnen när de är hemma på sommaren.. men det får man väl räkna med när man skaffar barn.Det är både jobb och glädje, lite av vad man gör det till.Men jag skulle mer tro att barnen faktikst behöver vara med sin mamma lite mer på stöten.Att slippa hatta hit och dit på sommaren utan kan få sommarlov de med.Det är viktigt för barnen att oxå få semester!Går hon inte med på samarbetssamtal då ni kan framföra hur viktigt det är och få stöd av familjerätten med detta?Allt kan inte dansa efter någons pipa, man kan inte alltid bli 100% nöjd, möjligtvis 50% nöjd men man måste oxå ge för att få.
Det där med lapp lät riktigt bra! Dom går på samtal redan, ska framföra det till min sambo, så får han ta upp det nästa gång dom ses!
Man kan ju undra varför hon skaffade barn! När hon nu tycker det är så jobbigt! Jag njuter att få umgås med mina barn lite längre på sommrarna, eftersom dom är vv hos mig!