Sulky och resesäng från jysk, är de bra?
Såg att jysk rear sin sulky och blev lite sugen på denna vagn, någon som har den? Hur är deras resesäng?
Såg att jysk rear sin sulky och blev lite sugen på denna vagn, någon som har den? Hur är deras resesäng?
Jag har deras resesäng och jag tycker den funkar bra. Lite dålig madrass förståss men man kan ju köpa till en annan bättre. Den som finns med går att rulla runt sängen när sängen är ihopfälld.
Har deras resesäng och tycker den funkat jättebra för oss. Stabil och kanske lite tung men hellre det än ranglig och lättvält. Jag köpte till en liten skummadrass för att det skulle bli mjukare men det går bra utan också. Dom väger ju inte så mycket dom små och blir inte stela och ledbrutna som vi gamlingar
Håller med ovanstående, bra säng men köp madrass till.
Sulkyn däremot känns väldigt tveksam. Beror på vad du begär av den. Ska du bara ha den som extra eller ska den användas så gott som varje dag?
vi har köpt en sulky där förut och den var sååå dålig! Vi använnde den inte många gånger sen gav vi upp och sålde bort den.. aldrig kört en mer bångstyrig vagn faktiskt.
Resesängen är jättebra. Stadig och bra. Men madrassen är mer en "sängbotten" än madrass. Så ta med madrass..
Jag har tänkt mig sulkyn som ett komplement till min Brio. Vi bor på landet med grusvägar och då måste jag ha en ordentligare vagn. Sulkyn ska jag bara ha för kortare turer i stan.
Jag har både sylkyn och resesängen!
är helnöjd med båda faktiskt!
Sängen brukar jag dock ha en liten dyna i fast det behöver man typ i alla sängar!
Vagnen är kanon om man jämnför med vad man betalar! Jag tycker att den fungerar alldelles utmärkt att ha i bilen som shoppingvan men att ha den som kanske en vardagsvagn med promenader mm så rekommenderar jag kanske inte den eller någon annan "paraplyvagn"! Jag har den som är helsvart! Inte den med nalle phu mm
Har deras resesäng, både billig och bra! Ett minus dock för den s.k. madrassen som är stenhård men vi köpte till en "riktig" madrass som vi har i sängen (tror den kostade 99kr).
Men det där med madrassen i resesängen, så är det i alla resesängar. Jag köpte en carena på babyland, den kostade 500 kronor och var likadan. Min kompis köpte babyproffsens, samma sak där. Jag köpte en madrass från IKEA, likadan som han har i sin spjälsäng. Den passade perfekt!
Åh, vad sugen jag blir på att köpa den sulkyn jag med! Och ha när man ska och handla eller dylikt. Vi har världens minsta bil och skulle definitivt behöva en mindre vagn.
sugen> Blir sulkyn liten när den är ihopfälld?