• Häxan Jia

baby mönster???

Hej hopp.

Jag letar efter mönster på babysaker tex bodysar, omlott tröjor.

Hittade en sida med jättefina mönster, men har tappat bort den.

Så alla tips mottages, helst på svenska och väldigt enkla, jag är ingen symaskins expert

*Stolt SLAMPA *
  • Svar på tråden baby mönster???
  • Häxan Jia

Hallå alla kloka sykunniga....

*Stolt SLAMPA *
  • Muminlina

www.svenskamonster.se finns det lite till de små, man får beställa hem mönstren så det ingen gratissida... Jag skulle gärna få mer tips om var man kan hitta fina mönster

Lycka till!!

• Häxan Jia
    Muminlina skrev 2007-07-07 22:04:04 följande:
    www.svenskamonster.se finns det lite till de små, man får beställa hem mönstren så det ingen gratissida... Jag skulle gärna få mer tips om var man kan hitta fina mönster Lycka till!!
    Åhh tack.

Jag hade tänkt beställa, vill hitta några som är lite ultimata med enkla modeller. Skall kolla in sidan, jättetack igen
    *Stolt SLAMPA *
  • Häxan Jia

Finns de några mer bra sidor, hittade bara ett mönster där som var intressant

*Stolt SLAMPA *
  • annne

Kolla under Allmäna rubriker - Pyssel/Knep & knåp.
    Har för mig att det finns en hel del sy-trådar (haha) där.. Jag har också för mig att jag sett nån med mönster.

• Häxan Jia
    annne skrev 2007-07-08 14:39:35 följande:
    Kolla under Allmäna rubriker - Pyssel/Knep & knåp. Har för mig att det finns en hel del sy-trådar (haha) där.. Jag har också för mig att jag sett nån med mönster.
    Okej tackar. Hittade en nyss men där vara bara tyglänkar och mönster sen på engelska.
    *Stolt SLAMPA *
  • Muminlina
    Jag håller med Annne, kolla "Pyssel..." o sen lägger du in en efterlysning där så kanske fler syfantaster ser din förfrågan
    Lägg gärna in en länk här till nya tråden isf, så jag kan följa utveckligen
    Lycka till

Jag var förresten inne på www.alltomhandarbete.se o kollade lite, men jag hittade inte så mycket till baby, mest till lite äldre barn...
  • Malia75

Tygaffären Stoff & Stil har många mönster, tror det går att skicka efter om man inte har butiken i närheten.

• Häxan Jia

Jag måste vara knäpp, men jag hittar ju inga mönster.

*Stolt SLAMPA *
  • Häxan Jia

Okej, jag ger upp.. skiter i detta jävla syandet.. Det finns ju för attans inga mönster någonstans.

Letat igenom en massa av ottobres tidningar... men de underliga är att plaggen går inte att klicka på, försöker man få fram något så hamnar alla plagg från den tidiningen upp i en ruta.. GÅR det att klicka på dom för att köpa nåhot mönster, nä skulle inte tro det

*AVIG SOM FAEN*

*Stolt SLAMPA *
Svar på tråden baby mönster???