• Anonym (What?)

Vad betyder "Jag älskar dig" på fyllan? Mer eller mindre?

Det sägs ju att av "fyllehundar" och småbarn får man höra sanningen. Men stämmer det alltid egentligen?

Funderar på det då mitt ex ringde mig vid halvtolv i natt, bra i gasen. Dillade om ditt och datt och sa sen två gånger "Jag älskar dig!" och sen sa han "Jag vet att du inte tror mig men det skiter jag i".

Eeeh, ja jag har rätt svårt att tro honom då det var han som bröt upp. Och som systematiskt undviker kontakt med mig sen dess...

Fan, jag blir både glad och ledsen. Duger man bara när han e på fyllan eller vaddå? Hur mycket ska man bry sig om fyllesludder? :o)  (Ja, nu vill jag ju gärna TRO att han menade det men hur kan man då vara så kall i annars??) 

• Svar på tråden Vad betyder "Jag älskar dig" på fyllan? Mer eller mindre?
  • Nyfiken gul

jag skulle inte lägga så mycket vikt i dom orden.... du kan tolka in något som inte finns där...

Min svåger är expert på att ringa på fyllan till ex-tjejer o beklaga att det inte funkade osv o att han faktiskt älskar dom o bryr sig om dom..

Dagen efter minns han inte ett skvatt o är helt oförstående till att exens uppringda nummer står i mobilen....  o när dom ringer o frågar dagen efter vad han höll på med under natten så vet han inte ens ATT han ringde o ännu mindre varför han ringde...

Min make är likadan - han kan ringa hitan o ditan o bladdra en massa men menar inte nåt med det... likaså kan han be någon dra åt helvete på fyllan men självklart inte ens mena det....

• Anonym (What?)

Mmmm... misstänker att det är precis så det är! Han minns säkert inte ett skvatt (som vanligt får jag tillägga...) från nattens samtal.

Nåja... En skitstövel mindre att ha huvudvärk om. Så jävla taskigt som han betett sig/beter sig mot mig. Fattar inte varför jag ens orkar härva där...

• Nyfiken gul
    Anonym (What?) skrev 2007-07-07 14:39:57 följande:
    Mmmm... misstänker att det är precis så det är! Han minns säkert inte ett skvatt (som vanligt får jag tillägga...) från nattens samtal.Nåja... En skitstövel mindre att ha huvudvärk om. Så jävla taskigt som han betett sig/beter sig mot mig. Fattar inte varför jag ens orkar härva där...
    o om så vore att han talade sanning - är det något att bry sig om han bara kan säga att han älskar dig när han är på fyllan??
  • Anonym (What?)

Nej, så sant som det är sagt...

Ska bara släppa taget också. Konstigt, när en människa beter sig illa mot en och är nonchalant då blir jag intresserad. När sen en kille är väldigt intresserad och på och kärleksfull då blir jag inte intresserad. Får nog gå till någon och reda ut varför man fungerar på det viset :o)

• Clever LG

Nja, hade inte lagt någon som helst vikt vid de orden. Det är ju klassiskt fylleslödder. Han är full och börjar längta efter någon. Då är ett X väldigt nära till hands att ringa. Om han har betett sig taskigt mot dig innan så skulle jag inte lägga någon energi på nattens samtal!

• Anonym (What?)

Tack för svaren, ska bara pränta in det i min skalle oxå Skrikandes. Stryker killen ur registret

• Clever LG

Anonym (What?) skrev 2007-07-07 14:50:29 följande:

Tack för svaren, ska bara pränta in det i min skalle oxå . Stryker killen ur registret
    U go girl! Föresten, ditt resonemang är typiskt kvinnligt!
  • Anonym (What?)

*S* Är det?? Utveckla gärna! Känns som jag är den enda på denna jord som beter mig såhär. HUUUUR blir man av med det? *hatar det som pesten*

• Lill Ja

Min kusin förlovade sig på fyllan, med en tjej han aldrig träffat förr. Tala om ÅNGEST dagen efter. (Men hon var så glad och kär!)

Grabbar (säkert tjejer oxå) snackar skit i fyllan tills motsatsen är bevisad.

• Clever LG

Nu kanske jag generaliserar men vi kvinnor tycker om att analysera, vrida och vända på problemen. Samt att vi tycker om att ha kontroll. När någon ignorerar oss blir det mer spännande och man vill SÅ gärna veta varför han inte bryr sig. När de sedan spelar ut hela sitt register, då är det inte lika kul...

Svar på tråden Vad betyder "Jag älskar dig" på fyllan? Mer eller mindre?