Sollentunamammor!!
Ser att det gjorts ett nytt försök till Sollentunatråd
Så jag hänger på!
Vi bor i Helenelund och har en son född 14 feb -07.
Ser att det gjorts ett nytt försök till Sollentunatråd
Så jag hänger på!
Vi bor i Helenelund och har en son född 14 feb -07.
Beccagrodan: Nej vi e på Åland ännu.E meningen att vi ska åka hem imorn, men nu har bilen börjat jäklas
Ska till verkstaden imorn med den.
Ja vi e iaf bizzy fram till slutet av augusti. Ska till norrland o sen till Åland igen några veckor.
CAMILLA: Det e Volvon som jäklas
Jonny pratar med verkstaden nu. Kommer säkert att bli svindyrt
Sollentunalista:
Siljelin, Viby, dotter Jessica 070604
Krodan, Rotsunda dotter Angelina 050508 och dotter Athena 061219
AnkFisk, dotter Hanna 0504 och bf 070721
BeccaGrodan, Kärrdal, son Alvin 070103
Bess, Helenelund, son Algot 070214
Oj var kul med så många på tråden!!! Verkar som denna kommer att överleva!!
noddle: Var på gränsen mellan Tureberg och Helenelund bor du?? Vi bor på Stupvägen
Vi är dock borta typ hela sommaren (iaf till slutet av aug), men sen så hänger jag gärna med på skojiheter! Känner inte heller så många, eftersom jag oxå e inflyttad.
5088: E hon för liten för sittdelen då?? Hon kanske kan halvsitta/ligga i den istället?
CAMILLA: Den där kursen, kostar den alltså 300 kr per person? Så det blir 600 kr om både Jonny o jag vill gå?
Shit, vad gör jag uppe NU?
CAMILLA: Ja man kan ju undra vad jag gjorde upp då. Jag somnade då jag ammade Algot kl 22, och vaknade sen vid 02:30. Jonny jobbade, så ingen kunde ju väcka mig heller.
Ja det e ju lite dyrt med 600 kr, men på samma gång så kan det ju oxå vara en billig livförsäkring. Måste fundera....jag kan ju HLR och sånt redan, från jobbet. Men vill heller inte missat nåt som gäller barn. Vi e dock inte så rika just nu, med massor med oförutsedda utgifter
Ja vi går oxå gärna kursen nästa månad, om det e ok? Var har vi planerat att hålla till?
I juli -08 ska vårdnadsbidraget tas i bruk....av dom kommuner som vill alltså. Och vi antar väl att Sollentuna kommun vill
Men jag fattar inte hur folk ska kunna klara sig på att den ena bara har en inkomst på 3000 kr. Becca: Grattis till plusset!! Det var ju väntat
Såg det där på nyheterna. Tror inte nån...alltså inte ens politikerna...vet nåt om det där ännu.