Sollentunamammor!!
Joo hoppas verkligen denna tråd håller i sig nu!! Så vi kan träffas o promenera, fika m.m.
Joo hoppas verkligen denna tråd håller i sig nu!! Så vi kan träffas o promenera, fika m.m.
Oj va roligt att de så många om hoppat in i denna tråd!! Joo vore som sagt trevligt me en träff snart (nyfikna på vilka ni e). Ja får väl passa på o berätta lite om oss oxå. Vi bor i Edsberg fick barn den 29 mars 07 (Jasmine).
Tycker de låter bra.. Vi får hoppas på fint väder trevligare o va ute!
Vet inte om ja kanske får hänga på o ses länge fram. Min sambo ska ha sem nu 2 sist veckorna i Juli o de 3 första i Aug ev ska vi mestadels va borta! Har inte hunnit planera va vi ska hitta på än! Kanske dyker upp någon bra dag framöver som man kan följa!!
Ska krypa till kojs nu .. Natti natti
Oj va många som tillkommit.. va skoj!
Sollentunalista:
Siljelin, Viby, dotter Jessica 070604
Krodan, Rotsunda dotter Angelina 050508 och dotter Athena 061219
AnkFisk, dotter Hanna 0504 och bf 070721
BeccaGrodan, Kärrdal, son Alvin 070103
Bess, Helenelund, son Algot 070214
Tesla, Edsberg, dotter Elvira 061202
Dulia, dotter Bianca 050813 och dotter Alma 070531
GoåGlad, Kärrdal, bf 070717
Gympatjej, Viby, Marius 060729
Ankan1982,Edsberg son Alexander 050417
Princess Leia, Rotsunda Dotter Sonja 050108 Och Bf 070811
Camilllla, Rotsunda gård, son Noel 070222
noodle, Tureberg/Helenelund, son Felix 050908 och Bf 071206
Modesty2000, Rotebro, dotter Fia 070330
5088, Edsberg dotter Jasmine 070329
Joo man kan undra när den vill titta fram?? Har varit ganska trisst väder nu ett tag!!
Tråkigt nog mår ja inte så bra heller har varit o dragit ut en tand o har fått hemska problem efter de!! Gör förbannat ont!! Fått käka piller dygnet runt, o o desvärre kan man ju inte käka några starkare preparat pga amningen som ni vet!! Neee måste försöka o sova om man kan de inatt.... Blir nog tandis imorgon!!
Joo jag skulle kunna följa me på fredag om de e så ja mår bättre
.
Ska försöka sova nu...
Godmorgon på er!! Va händer idag då??? Sj tror ja inte så mycke har ju fortfarande förbannat ont!! Men ska vl iaf försöka ta mig ut en sväng, blir så trisst annars!
Trevligt att de hittar hit ännu fler
Ja kan oxå följa om ja mår bättre!!
De som kan o vill ses den 19 juli kan väl skriva upp sig här.
I första hand picknick i edsbergsparken o om regn så i stinsen.
BeccaGrodan
Dulia
Siljelin
5088
Hej!! Jag är oxå sugen på att börja träna igen, men har tänkt o ta tag i de efter sommare. Kommer o va borta endel nu framöver!! Men jag e mer för gym o gruppträning... simning funkar väl iof oxå mn inte lika kul!!
Angående fre vet ja inte om ja kan?? Ska tillbaka till tandis idag igen så vet ju inte hur ja mår imorgon??
För som de e nu känns de förskräckligt!! Trodde aldrig de kunde göra så ont efter en utdragen tand!! Konstant värk tryck upp emot örat o svullnad i halsen.. Känns inte som de kan bli värre!
Ne nu ska vi göra oss i ordning för änu ett tandis besök! Ha en trevlig dag allihopa!