Sollentunamammor!!
BeccaGrodan: Tack för tipset!
jag är också en ny bliven mamma i sollentuna. Vad kul med en tråd där det händer grejer!
BeccaGrodan: Tack för tipset!
jag är också en ny bliven mamma i sollentuna. Vad kul med en tråd där det händer grejer!
halloj! ni har säkrt träffats mycket innan och så men jag undrar om man skulle kunna få hänga på?
modesty2000: tack så mycket
då hänger jag gärna på den 19, om det är ok för er andra så klart!
BeccaGrodan
Dulia
Siljelin
5088
Modesty2000
noodle
Ankan1982
frediza1980
Tack för i dag tjejer!! det var jätte trevligt. även om min lilla älskling var något övertrött
hon somnade så fort vi satte oss i bilen och sover fortfarande, vilket är ovanligt för att vara hon
Blev lite mycket för henne tror jag. Det var ju sååå skoj att träffa massa andra barn, då kan man ju inte ligga och sova jööö
Grattis MariaR och goåglad!!!
leia07: vår dotter är lika dan, gråtter och gnyr i sömnen. i bland har jag trptt att hon varit vaken o plockat upp henne men då har hon gråttit ännu mer och det har varit så tydligt att hon sov... vet inte varför det är så..
halloj tjejer! oj vad det skrivs. har svårt att hänga med, plus att jag är dårlig själv på att skriva.
Just nu jobbar gubben, han åkte i går och kommer inte hem för än sent på onsdag kväll... saknar honom så!!! Och det gör nog Linnéa med, det fins ju ingen som är så rolig som pappa
Tycker att det börjar bli tugnt med att han är borta så många dygn, ofta så jobbar han i 4 dygn är hemma i 3 borta 5 hemma 4 osv... hoppas på ett bättre schema till hösten.
Hoppas att allt är bra med er andra
kram
han jobbar på ett hvb hem för barnoch ungdomar som blivit sexuellt utnyttjade eller misshandlade i hemmet.
ja det är tugnt för honom han har så svårt att säga hej då... skrutten...
ja han läste till socionom innan men käde nu på slutet att det inte var det han hade förvänntat sig av utbildningen så han ska plugga upp lite betyg och söka in till psykolog
Ja... sängen är såååå stor o tom, skönt att jag har min älskade lilla tjej
ja, jag hade aldrig fixat det
tycker att det kan vara svårt på nu att inte ta med mig det hem om det hänt något
Din kille läste också va? vad var dte han läste?
smart!!! för det där med ekonomin är inte kul när man läser... stefan sk aockså jobba ett år nu medans han läser upp det han behöver. känns rätt så skönt!
Nu sk ajag ta och krypa ner i sängen o gosa lite med min lilla älskling.
Sov gott
hahah ja man gör lätt det
halloj! kul att träffen belv trevlig idag.
Här är det lugnt har haft fulltr upp hela dagen och varit ute helatiden så axlarna är härligt röda som sig bör på sommaren.
I morgon ska vi åka och hämta våran älskade pappa/sambo!!!
vi saknar honom så mycket nu.
hoppas att allt är bra med er andra
camabo: förstår att du blir arg, hade jag också blivit. .... ibland blir man inte så lite sur
tycker att binda fast inte låter som hen dum idé hahhahhaaa
noodle: trist med dvd.. men han kanske trodde att byggarebob var töstig
o då måste det ju går där igenom...
När jag var liten tryckte min bror in en kanelbulle i videon för han trodde att pippi ville ha en bulle, mamma o pappa blev inte heller så glada
halloj!!!! Vad dårlig jag är att skriva här... hinner inte fattar inte vart tiden tar vägen.
I helgen hade vi dop för Linnéa det gick super, hon passa på att skita i prästen famn, vilket var lite kul eftersom prästen hade mic på sig..... behöver inte säga mer
Nu på lördag ska vi på bröllop det ska bli super kul, och på söndag börjar baby sim vilket ska bli ännu roligare. Hoppa satt prinsessan tycker det är lika kul att bada som vanligt.
Kram på er så länge
camabo: vi sk atill katrineholm, dom ska gifta sig i en kyrkoruin utomhus, låter jättefint bara hoppas att det inte börjar att regna
Linnéa har stl 62 fast vi har börjat lite med 68 det är lite stort hon är 5½mån.