Sollentunamammor!!
Hej på er!
Kanske ska skriva något här. Har smygläst tråden ett tag men inte kommit mig för att skriva något.
Bor i Viby med man och 2,5årig dotter. Väntar tvillingar som beräknas komma i slutet på november.
Hej på er!
Kanske ska skriva något här. Har smygläst tråden ett tag men inte kommit mig för att skriva något.
Bor i Viby med man och 2,5årig dotter. Väntar tvillingar som beräknas komma i slutet på november.
camilla: Har inte testad de men jag vet att på Friskis och Svettis i Sollentuna jobbar en eller två massörer. Och så har jag för mig att i anslutning till Scandic hotell vid Sollentuna centrum finns nått friskcentrum med massage och dylikt. Har inte testat de heller.
camilla: Den föräldrakurs vi gick handlade säkerheten om säkerhet i hemmet. Mbrescue kan jag verkligen rekomendera! Man får lära sig att göra mun mot mut på sin bebis och hur man gör när något fastnat i luftstrupen. Sådant tar inte bvc upp (inte på tureberg familjecentral iaf). Både jag och min man har gått den.
beccagrodan: Det går utmärkt att vara hemma hos någon. Vi var hemma hos en i vår mammagrupp när vi gick.
Siljelin: Du har ju ICA Maxi vid Häggvik också och Coop Forum, båda har öppet 8-22 (så du hinner ju tom dit ikväll). Hur mycket väger hon?
Vi gick på babysim på Scandic hotell i Upplands Väsby (Trampoolin är det som håller i den) och där var minst en som hade engångsbadbyxor på simmet.
En till som heller inte har några problem med svärisarna. Men som goåglad bor de långt från oss, svärmor i Hemavan och svärfar i Lycksele (100mil från oss, så någon spontanfika blir det inte tyvärr...). Då har vi närmare till mina föräldrar som bo i Kallhäll.
GoåGlad: Vi var också på IKEA i lördags och en miljon andra... rätt mycket folk var det iaf... Nog den längsta och dyraste turen jag gjort på IKEA. Var där drygt fyra timmar och gjorde av med 13000:-
Vilken tid ska ni träffas på Mysebo imorgon? Är det 13.30 eller?
cambo: Vi beställde en ny soffa för 8000:- och så blev det en ny byrå för 1200:- och lite småsaker så det drog iväg...
Overallen ser jättemysig ut. Jag var inne på tradera igår och fyndade en fleeceoverall för 31:- (helt rätt kurs), en röd. Så nu har vi två fleeceoveraller till småttingarna när de kommer. Blir iof en blå och en röd till två tjejer men det går det med...
Då kommer jag förbi vid 13.30 så jag får träffa några av er härinne. Ni kan ju kika i mitt krypin så vet ni vem jag är när jag kommer och ser lite vilsen ut...
camabo: C-vitaminbrus och vitlökskaplsar (vitlöksolja står det på burken)! Det brukar ta udden av symtomen för mig iaf för det mesta.