Inlägg från: Modesty2000 |Visa alla inlägg
  • Modesty2000

Sollentunamammor!!

Hänger med på listan:

Sollentunalista:
    Siljelin, Viby, dotter Jessica 070604
    Krodan, Rotsunda dotter Angelina 050508 och dotter Athena 061219
    AnkFisk, dotter Hanna 0504 och bf 070721
    BeccaGrodan, Kärrdal, son Alvin 070103
    Bess, Helenelund, son Algot 070214
    Tesla, Edsberg, dotter Elvira 061202
    Dulia, dotter Bianca 050813 och dotter Alma 070531
    GoåGlad, Kärrdal, bf 070717
    Gympatjej, Viby, Marius 060729
    Ankan1982,Edsberg son Alexander 050417
    Princess Leia, Rotsunda Dotter Sonja 050108 Och Bf 070811
    Camilllla, Rotsunda gård, son Noel 070222
    noodle, Tureberg/Helenelund, son Felix 050908 och Bf 071206
    Modesty2000, Rotebro, dotter Fia 070330

Jag hänger gärna på den 19 juli! Känner inga småbarnsmammor i området förutom de från mammagruppen men där verkar det inte vara några sällskapliga mammor tyvärr...

Nu måste jag gå och knyta mig...man vet aldrig hur länge prinsessan sover!

• Modesty2000

Camilla, vad kul!!!! Näe, tyvärr har det ju inte blivit så mycket sällskapande utan det mest formella pratet..
    Satt här och funderade på hur Noel höll er vakna på nätterna, han har ju varit en liten drömkille på föäldrargruppen och söt som socker är han ju där :D!

Jag slänger ut en förfrågan: nån som har lust att gå på barnvagnspromenad idag??? Jag borde städa och göra allt sånt som är dödligt trist så jag tänkte ta mig en motionsrunda! Gör inget om det är nån en bit ifrån då jag har bil...

• Modesty2000

Leia07: har skickat mitt nummer till din inbox! Slå gärna en pling!

• Modesty2000

Jag vill tacka Siljelin och Leia07 för en jättetrevlig dag! Beccagrodan...försvann tyvärr på promenaden innan jag hann få ditt svar men nsta gång kanske?
    Just nu är Fia trött och arg men det får hon vara i pappas knä en stund!

• Modesty2000

Sticker till mamsen i morgon och är borta några dagar så jag kan tyvärr inte hänga med...

• Modesty2000

Skriver oxå upp mig på den 19:

BeccaGrodan
    Dulia
    Siljelin
    5088
    Modesty2000

Jag försöker packa för att dra iväg till mamsen men nu har Fia vaknat och ligger och trampar luft i babysittern och packningen har avtannat helt....gud vad mycket prylar man måste ha med sig för att vara borta några dagar..man vet ju aldrig vad man kan råka ut för...

• Modesty2000

Hej igen! Har kommit hem efter några dagar hos min mamma....superskönt även om man kan bli spattig för mindre med tanke på hur mycket hon vill pilla, peta och bära loppan...första dagen sprang jag efter som en tok och övervakade men sen slappnade jag av och ingrep bara då Fia vrålade :D!
    Verkar som hon hittat sina nattrutiner och somnar mellan 19-21 utan gnäll och 2 dagar har hon sovit hela natten så jag fått väcka henne på morgonen...stackarn höll på att drunkna i all mjölk!

• Modesty2000

Frediza1980: än så länge har inte den stora samlingen skett (den 19) , men det är några gäng som setts på promenader osv så du är varmt välkommen!!!

Jag har just nu mina svärföräldrar på besök...puh! Mannen tog med sig dem nu på storhandlingen så jag får andas lite...de lyckas ju jaga upp Fia så hon blir galen!!!

• Modesty2000

Ja..vad ska man bli när man blir stor?? För mig kom nog Fia som en liten tankepaus...jag är jobb-bytarproffs...och irriterar mig alltid på chefen...så det där med att starta eget är väl inte en så dum idé. Jag funderar på att utbilda mig till konditor...

• Modesty2000

13.00 alltså! Ska kolla nya tråden nu! Har varit till läkaren idag för att kola mina värden för min sköldkörtel...äter Levaxin men har senaste tiden varit onormalt trött o seg och ALLT kan väl inte skyllas på att man just fått barn???

Svar på tråden Sollentunamammor!!