Sollentunamammor!!
Oj va kul!! :) Här är en till från Sollentuna, bor precis på gränsen mellan Tureberg och Helenelund. Har en liten son som fyller 2 i september och en i magen som beräknas komma 6e december i år.
Oj va kul!! :) Här är en till från Sollentuna, bor precis på gränsen mellan Tureberg och Helenelund. Har en liten son som fyller 2 i september och en i magen som beräknas komma 6e december i år.
Kanske ska skriva upp sig på listan också :)
Sollentunalista:
Siljelin, Viby, dotter Jessica 070604
Krodan, Rotsunda dotter Angelina 050508 och dotter Athena 061219
AnkFisk, dotter Hanna 0504 och bf 070721
BeccaGrodan, Kärrdal, son Alvin 070103
Bess, Helenelund, son Algot 070214
Tesla, Edsberg, dotter Elvira 061202
Dulia, dotter Bianca 050813 och dotter Alma 070531
GoåGlad, Kärrdal, bf 070717
Gympatjej, Viby, Marius 060729
Ankan1982,Edsberg son Alexander 050417
Princess Leia, Rotsunda Dotter Sonja 050108 Och Bf 070811
Camilllla, Rotsunda gård, son Noel 070222
noodle, Tureberg/Helenelund, son Felix 050908 och Bf 071206
Följer också gärna med på träffen den 19e :)
Och tack för tipset ankan! :) Har letat förut efter en sån här tråd. Har varit mammaledig eller arbetssökande större delen av tiden jag bott här i Sollentuna och har lixom inte lyckat skaffa mig några nya vänner. Flyttade hit från Gotland för snart 3 år sen och har fortfarande lite svårt att anpassa mig till storstan ;)
Ankan min son är snart två och får fullkornsvällingen, men det är mest som snutte. Om din son blir hungrig på natten kanske det funkar att ge ett sent mellanmål + välling?
ankan jag träffas jättegärna! :)
Felix väger ungefär 12 kg, hur lång han är vet jag dock inte riktigt men skulle gissa på ca 88 cm. Men så är han inte riktigt 2 än heller :)
Goåglad ååh men då är det säkert snart på g iaf! :) Min lossnade typ en vecka innan värkarna satt igång, men det där är ju jätteolika.
Om inte sambon har planerat något annat så hänger jag gärna på :)
Jag skriver upp mig på listan :)
BeccaGrodan
Dulia
Siljelin
5088
Modesty2000
noodle
Åh suck, min lillkille ville inte gå och sova idag. Sambon är ute med en kompis så han passade väl på att testa mamma lite ;)
Kände mig lätt ensam vid sextiden idag, känner ingen här i Sollentuna förutom sambons föräldrar och syster och jag var såå sugen på att ta ett kvällsdopp i Rösjön. Testade att ringa svärmor men hon hade precis kommit hem från jobbet och var trött. Är det nån annan som är lite knäpp sådär och inte har något emot att ta ett sent dopp och inte håller superhårt på sina tider? Skulle vara trevligt att ha nån som man kan ringa spontant och höra om de vill hitta på något. Det är ju svårare när man har småbarn men inte omöjligt.
Siljelin ah, du är hyfsat nyförlöst. :) Ja bäst att vänta med badandet då.
BeccaGrodan åh va härligt o bo där i närheten, tycker det är så fint vid Rösjön!
Ankan inte en aning, har inte lyckats doppa mig än :)
Bess jag bor mitt emot Hersby Bistro :) Hihi, stupvägen kollade jag upp senast idag vart det ligger. Letade efter en frisör som är bra på att klippa småbarn. Tänkte att lillkillen äntligen ska slippa mammas pottfrilla och få en riktig frisyr, men är inte helt säker på hur det kommer gå. Han är väldigt skraj för nya saker så det är viss risk att han kommer gallskrika och vägra. Så om vi har otur kanske han kommer hem med bara ena sidan klippt ;)
Jag väntar ännu med att skriva upp mig på fredagslistan, vi ska eventuellt skrapa på huset om det är fint väder men om inte så kommer jag gärna med :)