Inlägg från: BeccaGrodan |Visa alla inlägg
  • BeccaGrodan

Sollentunamammor!!

Dulia: du som är TS, styr du upp träff datum eller är det fritt fram

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • BeccaGrodan

dulia: aha... *skuttar runt o kastar konfetti*

nä men vad tycker ni ska vi försöker styra upp en träff rätt snart? någon som har förslag på vart o när o hur?

• BeccaGrodan

jag tycker det vore kul om vi kan ta en träff nu om nån vecka eller så bara, sen kan vi ju försöka fortsätta se till att ses då o då...

frågan är väl kanske mest vart vi ska ses, någon somhar nått bra tips på ställe i sollentuna ?

• BeccaGrodan

ja café träffar går bort för mig oxo, Alvin är inte super förtjust i att bara sitta i en vagn eller så så picknick är mycket bättre, det ända tråkiga då är om vädret jävlas.. det borde finnas stora innomhus stället där man kunnde ha picknick på vid dåligt väder :)

• BeccaGrodan

issa98: ja just ja det har jag sett.. men vi kanske kan göra så här att vi tar edsbergsparken som första alternativ men regnar det den dagen vi ska ses så tar vi det där i stinsen istället.. eller vad säger ni andra? iofs är det väl kanske inte direkt lätt där ändå men bättre än inget....

ska vi ta ett datumförslag o se hur många som kan o vill?

• BeccaGrodan

Ankfisk: hej skoj att du joijjna oxo :)
    ang den dära muren så har jag inte tittat så noga där men det låter ju idiotiskt, själv skulle jag ju tom villja kunna sitta på golvet o fika, varför finns inga sånna ställen?

oki, förslag på datum då..
    vad säger folk om torsdag 19 Juli?

• BeccaGrodan

jag måste oxo gå o lägga mig, Alvin har sovit sen 19 o vaknar väl kanske vid 2-3 o vill äta så det vore väl smart om jag sov lite innan dess för sen brukar han vakna rätt mycket under morgontimmarna..

de som kan o vill ses den 19 juli kan väl skriva upp sig här..
    i första hand picknick i edsbergsparken o om regn så i stinsen...

BeccaGrodan

• BeccaGrodan

gympa tjej: stackarn som verkade ha ont :/ o förstår att det är lite att bära på min Alvin som är 6 månader väger redan 9710g
    hoppas du får sova lite nu istället..

ja har skrevs det flitigt igår verkligen får hoppas det fortsätter så.
    Vi har nyss vart ute o gott lite Alvin sover ute i vagnen nu o jag förbereder lunchen, får besök av en bekant/vän som jag nu inte sett på nästan ett år, hon har en liten Melwin som är lite mer än 3 månader, ska bli kul att träffa dem båda....

• BeccaGrodan

kul att det skrivs här.. jag står i telekö så det blir ett kort inlägg kan inte koncentrera mig på två saker samtidigt

Sollentunalista:
    Siljelin, Viby, dotter Jessica 070604
    Krodan, Rotsunda dotter Angelina 050508 och dotter Athena 061219
    AnkFisk, dotter Hanna 0504 och bf 070721
    BeccaGrodan, Kärrdal, son Alvin 070103

• BeccaGrodan

gympatjej: stackars liten, jag hade oxo gett alvedon inför natten om jag va du, nu har Alvin aldrig haft feber så men ..

Maria R: åhå va spännande du kan ju få när som helst.. iofs har vi väl några till höggravida här men ingen annan som är över bf :)
    kul att höra att du kommer ha då 1½ år mellan barnen, vår önskan är nämligen att få syskon nästa sommar o då är Alvin runt 1½ år får väl se hur det går.. vart gravid jätte lätt sist men man vet ju inte hur det blir denna gång...

Svar på tråden Sollentunamammor!!