Inlägg från: Armino
|
-
Men jag tycker det är rätt intressant det där att man blir beskylld för så mycket. tror de verkligen att vi elaka tjejer sitter hemma och tänker "Hmmm... hur kan jag förstöra hans liv på bästa sätt." Och det är rätt smickrande att de tror att vi har ett sånt stort inflytande över våra respektive... Om jag verkligen hade sagt till Jörgen att jag tyckte att han skulle byta inriktning på sina stuider hade han bara fnyst åt mig.
-
BeccaGrodan --> Ha ha ha!! Fan vad kul! Både jag och Jörgen skrattade högt! Så hälsa Christoffer att han är källan till stor munerhet här i Viby
Jörgen pratar ibland i sömnen och det roligaste var när vi var ute på en kompis landställe och festade. Vi skulle sova över och alla hade druckit mycket mycket alkohol som man gjorde när man var 18, 19. Helt plötsligt var Jörgen i alla fall borta. Jag letade överallt men han var spårlöst borta. Jag försökte rnga hans mobil flera gånger och tillslut svarade han. Konversationen gick ungefär så här:
Jag - Var är du???
Han - Jag är hos Johanssons.
J - Va??? Vilka är det???
H - Meh... jag är hos Johanssons och installerar kabel-tv (han extajobbade med det då) och jag vill inte att du stör mig när jag jobbar.
J - Skämtar du eller??? Har du åkt från festen för att installera kabel-tv kl 3 på morgonen? Vad fan snackar du om???
H - Camilla, jag måste sluta nu om jag ska hinna bli klar med det här idag.
J - Du är ju dum i huvudet!! Var är du nånstans?!
H - *klick*
Han la på. Jag blev allt argare och var så arg att jag inte kunde ringa. Så Micke, hans brorsa, ringde upp honom. Och till honom sa han samma sak. Han var hos Johanssons och installerade kabel-tv och kunde vi vara så snälla och sluta störa honom...! Till slut hittade vi honom. Han hade gått och lagt sig i den gäststuga där han och jag skulle sova. Där låg han och sov med mobilen i handen. Suck... vilken kille jag har...
-
Jag har förresten nästan en hel låda med amningsinlägg som jag inte kommer använda. Nån som vill ha? Jag tar med dem imorgon.
-
Kickans mamma --> Jag bor i Viby! Häng med imorgon vettja! Vi ska ha mamma-träff i Stinsen kl 13 och då kommer det fler Viby-bor. Samt annat löst folk från S-tuna
-
WoW... fnys... Sims 2 är det som gäller! Det kan jag sitta med i timmar. Eller kunde. Innan Sköldpaddan kom till världen. Nu har deras värld stått still rätt länge. Så jag måste tillbaka snart så det blir lite liv och rörelse där

-
Kickans --> Jag bor på Soldatvägen. Har en dotter på två månader som heter Armica. Första barnet. Själv är jag 27. Du då? -
Jo vi behöver faktisk fler operatörer. Men chefen är på semester och kommer inte tillbaka förän i september tror jag. Men jag lovar att nämna ditt namn när jag träffar hennenoodle skrev 2007-07-29 21:39:13 följande:Camabo det är inte så att ni behöver fler på ert jobb? Skulle gärna kasta ut jobbiga typer på telefon ;)
Ja, det är faktiskt skönt att få slänga ut folk utan att ange anledning, skälla ut människor som är dubbelt så gamla som en själv och bryta sönder små 14isars lögner om sin ålder i små små bitar. Moaha ha ha ha!!! 
Jag är glad att Jörgen inte spelar nåt speciellt på datorn. Han har istället en förmåga att påbörja små projekt runt om i och utanför lägenheten som lätt överges efter nån/några veckor. Vår stationära dator ligger i bitar för det är nåt som ska läggas till eller rengöras eller nåt, det står ett plaströr med nån vätska i i klädkammaren som skulle användas till vattenkylning till datorn, plåten ovanför köksfläkten är borta för den ska "fixas till" innan den kan sättas upp... Listan kan göras lååång. Så var glada ni att era respektive sitter framför datorn och inte kan ställa till med en salig röra i lägenheten. Fast det kanske de har tid med i alla fall...? Jag vet att Mattias har tid i alla fall. Eller hur, 5088...?
-
Krodan --> Jag vet! Vi är närmare 30 än 20
Men man är ju så gammal som man känner sig. Det betyder alltså att jag pendlar mellan 128 och 3. När jag inte fattar vad 14isarna på linjerna på mitt jobb pratar om känner jag mig som 128. Och när Armica spyr, bajsar och skriker samtidigt känner jag mig som 3 och vill bara lägga mig på golvet och sparka och skrika
Kommer du med till "Mamma-festivalen" i Edsbergsparken idag?
-
Tackitack för en superkul dag hörni!!
Jag hade jättekul. Och Armica också. Det var bara på hemvägen som hon bestämde sig för att skrika hela vägen hem. Och det blev ju inte bättre av att busschaufören började gasta om att man inte får äta glass på bussen (vilket jag gjorde). Men jag gav honom en jävlas-inte-med-mig-för-mitt-barn-skriker-och-jag-tänker-ta-hand-om-henne-nu-blick. Då blev han tyst. He he he... så ska de tas... 
När ska vi ha nästa träff då? -
Dulia --> Så hon knep ihop i alla fall då
Hoppas allt går bra! Vad gäller fågelbajs så tänker jag inte på det längre. Jag har väl blivit miljöskadad av alltför många besök i Edsbergsparken