Sollentunamammor!!
Jag borde gå och sova men äntligen har jag lite tid för mig själv så jag ska nog vara upp lite till.
Vi har det rätt så jobbigt med lite sömn just nu. Lilltjejen äter väldigt ofta på nätterna så det var längesen jag fick sova ordentligt. Vi har haft några veckor med matningar varannan timme som den senaste tide övergick till matningar var 3:e och t.o.m var 4:e tim. Men så har hon börjat med att vakna ofta igen. *suck* Det riktigt tragiska är ju också att hon enbart äter ersättning så det finns ju inget vi kan "sätta in" när det börjar bli riktigt krisigt med sömn. Maken undrade idag om det inte finns sömnmedel för små barn så vi iaf får sova en natt
Bianca var en riktigt lyxbebis som sov hela nätter från hon var 3 månader och innan dess var det inte så många matingar/natt heller. Vi är helt enkelt inte vana med en bebis som bara vill äta!
Första gången vi lämnade bort Bianca över natten var när Alma föddes. Det var riktigt jobbigt att somna första natten eftersom Bianca inte var där. Sen blev vi kvar en natt till pga att vi upptäckte att Alma har gomspalt och då var det riktigt jobbigt att vara från Bianca. Men vi fick i efterhand veta att hon inte hade frågat efter oss en endaste gång och att hon hade haft det jätteroligt hemma hos mormor.