Noodle: Ja det värsta var väl inte att barnen blev bortskämda, även om det ju är onödigt när barnen är 3 år och får göra precis vad de vill... Nä det jag tycker är värst är föräldrar som skaffar barn men egentligen inte har tid med dem utan bara prioriterar arbetet... Och sånt ser man ju en del just när man söker jobb som barnflicka...
Blev det någon bil? Vi åkte till Göterborg och köpte en "ny" beg bil i våras
GoåGlad: Jag och Noel har ju varit fast i amningsnappsträsket från att han var några dagar tills nu alldeles nyligen, senaste veckan har vi inte alls använt amningsnapp.. Hursomhelst så började det med att jag hade sår på bröstvårtorna och Noel inte ville ta nåt ordentligt grepp, men med amningsnappen tog han alltid tag direkt... Så det underlättade för oss, jag höll på att bli tokig av att han nästan aldrig tog tag om bröstet och bara bökade och skrek men samtidigt var det ju lite tråkigt att va beroende av amningsnapp...
I början försökte jag tänka lite på vad jag åt men ganska snart märkte jag att det inte spelade någon roll alls för Noel, men det där är ju hemskt olika från barn till barn...
Era kvällar/morgnar låter lite som vi haft/har det här, så du vet att du inte är ensam
camabo: Överlevde du jobbet? Det verkar som att du är fri att surfa som du vill iaf
Idag var jag och handlade lite med en kompis, för typ 340 kronor fick jag 2 tröjor till mig, 1 fleeceoverall till Noel, 1 fodrad jeansjacka till Noel, ett bomullsset med jacka/byxa till Noel och 4 par strumpor till Noel... Bra med rea och rabatter
Var dock väldigt utplockat när jag handlade åt Noel, skulle velat haft nåt annat än jeansjackan men eftersom det var ta 2 betala för 1 var jag ju tvungen..! Den blev ju liksom gratis...
Sen var vi på middag hos min mormor och morfar, de är så högljudda, tjatiga och jobbiga så det var inte helkul men vi fick ju mat iaf